Härliga tider!

I gårkväll var jag , Emmy, Madde och Alex på Challenge och åt grillbuffé. Den var god, men ändå inte riktigt värd 150 spänn... Hade det kostat typ 100 hade jag nog varit mer nöjd. Nu känner jag mig bara lite lurad. Jag äter ju som ändå bara en portion så buffé är inget för mig. Men sällskapet var myche trevligt. Synd att det regnade bara. Vi satt dock ute ändå. Det var mikket misigt!

I kväll ska vi (några från gamla musikklassen + några från gamla estet) till Hugo och grilla och sen till Norrstrand och spela volleyboll och bada och leka och ja...! Oj så kul! :)
I morgon ska vi (några från gamla estet + pojk/flickvänner) till södra hamn och mysa och så. MYYYYSIGT!!! :)
På lördag ska vi (några från gamla estet + pojk/flickvänner) FESTA järnet hos Emmy. Det längtar jag till! Så himla kul! :D

Myyyyycket mysig vecka. Jag gillar att vi ses så mycket. Jag gillar mina vänner :) Det är som bäst att passa på att umgås medan vi kan. För om en månad så flyttar mer än halva brudgänget!
Ska vi se vilka som drar... det är ju jag dårå, Emma, Madde C, Elin.... ja. Det var väl vi. Emmelie är ju också borta som. Så kvar är ju Emmy, Johanna och Madde J. Fast Madde J lär också dra snart... För att få jobb måste hon nog söderut...
Tur att dom flesta tänker komma hem igen... Hoppas jag? Shit. Emma kommer säkert trivas som fisken i skåne... Madde lär gifta sig i Borås... Elin hittar sin kärlek i Umeå... JAG kommer då hem igen iaf! Var så säker. Men sen kanske vi flyttar en bit ner... Det finns ju en skola i skåne som passar utmärkt för mig och Zak. Men vem vet. Vi får väl se vart det bär av!

Jag testade ringa skolan nu btw! Men det var inga lärare där, bara en sommarlärare som inte visste något om hösten. Så hon sa att jag skulle ringa en vecka innan skolan börjar. Så jag får väl vackert (nervöst) vänta. Jag mailade iaf till en lärare igår... men hon har väl semester så jag ska väl inte hoppas på svar därifrån riktigt än...!

Hoppsan, jag är ju bajsnödig!

LATER!

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv. Joo, jag tror man ska ta med sig täcke och kudde:) Just det, sköna skor! Jag fattar inte hur jag ska orka springa och så så mycket, men man lär väl vänja sig;)

Har du fått nå info alls om skolan, typ om man springer varje dag, hur långt, hur utbildningen är upplagd? Jag har ingen koll:P haha



Man måste komma ihåg att ta med sig laddare till alla saker som dator, mobil och kamera också:)

2010-07-22 @ 10:38:39
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0