Help meeeee

Jag är så nervööööööös.
Min mage sprätter och pirrar och bubblar och jävlas hela tiden. BUUURTRÄÄÄÄSK!!
Jag längtar till i morgon. Då är jag ledig och ska då passa på att ringa ALLA samtal som jag behöver så den paniken kan släppa. Imorn är även dagen då jag ska till sunderbyn för att kolla mina ögon.... kul ens. 182 spänn tur och retur. Hejdå alla pengar.
Jag HATAR mina ögon. Dom ruinerar mig.
Det som jag tycker är absolut värst är att jag inte ens kan göra något alls för att förhindra det. Eller ja. En sak; stressa mindre. Men det kan jag fan inte göra på befallning. Jag blir lätt stressad. En av fem läkare visste inte om det berodde på stress men jag är ganska säker på att det gör det. Jag har ju som märkt när det börjar komma. Senast var ju flytten till Annelund. Då var jag så stressad över hur allt skulle gå och om vi skulle hinna osv osv. Nu är det stressen inför flytten till Burträsk som spökar. Slår vad om att jag kommer få en ny inflammation när jag flyttat också.
Orka vara så stressaaaad!?!?
Zak ber mig jämt att sluta stressa och vara så kontroll-freakig. Men jag kan inte! Jag vill gärna luta mig bakåt och tro att allt kommer ordna sig. Men samtalen rings inte av sig själv! Inget görs av sig själv. JAG MÅSTE fixa allt.

Gaaah.

Nu är jag trött. Och stressad såklart. Som vanligt.
Jag är även väldans kääääääär. Hihihih. Min fästman är så väldans fin och bra. Oftast. Hehe.
Och snygg! Och söt! heheheh. <3

Btw..... 16 kg nu. Moaahahahaaaaaaa.... jag älskar att jag är så duktig!! Mitt första mål var faktiskt att gå ner 16 kg. Trodde fan ALDRIG att jag skulle klara det... Men det gjorde jag! Och mer ska det bli! Och nej, återigen ska jag inte gå ner för mycket. Jag vet . Jag vet. Jag är en kurvig brutta. Och så ska det förbli! Men kurvorna kan ju gärna få vara fasta och så, hellre än vara gjorda av överflödigt fett... hehe. That's my goal!

Idag är första och sista arbetsdagen denna veckan. Skööööönt!

Nu ska jag gå till lunchrummet och göra min fästman sällskap medan han käkar frulle.

PEACE






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0