Johriks Bröllop

Jag vet inte ens var jag ska börja. Jag har nog aldrig gråtit så mycket lyckokänslor som igår. Jag är ganska säker på att jag inte har det.
När Johrik kom gåendes längs altaret så började tårarna flöda, mycket beroende på hur otroligt vacker Johanna var. Hon var som en sagoprinsessa.
Sen när dom stod där framme och man såg hur lycklig Fredde var så rann tårarna ännu mer. När Emmy och Johanna sjöng en låt och Fredde tittade på Johanna och man såg hur himla kär han är i henne.... DÅ hulkade jag. Jag var tvungen att tänka på något annat ett tag för att inte låta som ett barn. Oj oj. Så vackert så vackert. Det finns inte ord.

Festen var UNDERBAR! Värdarna hade gjort ett utmärkt jobb. Det var underhållning på hög nivå och allt var fantastiskt roligt!
Johanna hade skrivit en låt till Fredde, som Fredde var helt ovetandes om, och hon sjöng den på festen. FY TUSAN vad jag grät då. OJ så vackert det var.
Allt var så vackert så vackert så vackert!
Emma höll ett jättefint och roligt tal, och hade även skrivit en riktigt bra låt hon med. Där kom några tårar också. Ja... jag grät gode mycket igår. Men som sagt, det var enbart lyckotårar. Jag är så himla glad för Johanna och Fredde, och jag är så glad att dom fick en så lyckad dag. Jag tror dom var väldigt nöjda båda två. Jag var då verkligen nöjd!
Ja, jag vet inte vad mer jag ska säga än att Johrik verkligen är meant to be. BIG TIME. Dom är perfekta ihop. Och dom är ett fruktansvärt snyggt par. Ja, allt är så bra.

Jag vill bara skriva överallt hur bra och vackert allt var igår, men jag kommer bli så tjatig. Jag kommer då leva på denna känslan i många dagar vill jag lova.

Så återigen, TACK TACK TACK till alla för igår.
(Ser ni, det låter fortfarande som att det är jag som gift mig, hahah)



Ni ska ju självklart få se lite bilder här! Resten kommer nog på fejjan inom kort!



Vackra eller VAD!?



Skära tårtaaa! <3



<3<3<3<3<3



Oj så fint!



viiii med vår brud <3


UPDATE:
Glömde ju berätta att några av oss hade förberett en liten överraskning till paret i kyrkan. Vi sjöng all you need is love. Det började med att Emmy och Emma ställde sig upp och sjöng och sen ställde alla andra (vi som förberett, inte hela kyrkan, haha) sig upp succesivt när man skulle börja sjunga. SÅ det ploppade upp lite folk lite här och var! Efter två vändor med love love love så ställde jag mig upp och sjöng en trudiluttvers. Synd bara att jag grät så mycket och att när jag ställde mig upp såg att Fredde grät, vilket bidrog till att jag började gråta ännu mer så rösten skakade och pallade inte sjunga så jättestarkt med men. Det är ju tanken som räknas! Det kändes iaf bra att dom blev glatt överraskade och att det uppskattades av alla.

Återigeeeeen... Lyckliga vackra dag!

Kommentarer
Postat av: Henrietta

ÅH en liten tår i ögat här med :')

2010-07-20 @ 10:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0