Pirr pirr PIIRRRRR

Shit. SHIIIT!!!!!!

Jag satt och kollade och jämförde mitt och Zaks schema för att se när vi är lediga tillsammans.... Så kom jag till nästsista helgen i Augusti. SISTA helgen som sambos. Inte för alltid men ändåååå. Shit. Jag ska sova själv! Ma gaaad.
Och jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska fara dit på söndagen (dagen innan skolan börjar) eller på måndagen, självaste dagen. Det känns som att det kan vara smart att fara på söndagen.... herreguuuuuuud. Jag blir så nervööös. VAD FAN SKA JAG PACKA MED MIG!?!?!?
Det pirrar så mycket ångest. Jag kommer ju längta ihjäl mig efter Zak. Självklart så pirrar det lika mycket lyckokänslor... jag ska ju få leva MIN DRÖÖÖM i 9 månader! Fasiken vad jag längtar!!
Det är mindre än 5 veckor kvaaaaaaaaaaaaaar!!

För att återgå till mitt och Zaks otroligt osynkade schema.... vi har 2 lediga söndagar ihop, och en lördag, som är dagen före söndagen då jag flyttar! Kul ens. Jag jobbar varje jävla vardag, och han jobbar nästan alltid kväll OCH helg. Kul synkat ens? NÄ.
Nåja... jag kommer ju gråta som en stucken bebis när Zak lämnar av mig... ååh. Jag viiill inteeee..... men jag viiiiilll så gääärna! Som sagt, det handlar om 9 månader! Inte 9 år liksom. Det kommer nog gå bra ska vi se!


Jag har ju då förresten köpt en ny telefon. Den gör fan jobbet! Smider som faaan.
Såhär ser den ut


Kommentarer
Postat av: Petra

SV. Absolut, det ska vi göra:P JAAA, jag längtar som en gris, det ska bli så sjukt skoj!!!=) har börjat packa kläder och sånt redan nu, och det blir ju hur mycket som helst! Det är så svårt att välja:P Blir mest bekväma kläder, men lite annat måste man ju också ha med:D

2010-07-20 @ 16:47:07
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0