Såååja

Igår vare rep. I lördags vare rep. I fredags vare rep. Hehehe. Rep rep rep! Hela tiden reeeep! Vi spelar på lördag på PDOL på hmm... vilken scen. ...? haha ska kolla.... SÅ , det är krokodilscenen. Förband åt Ramblin' minds! Coooolness!

Idag har jag minsann kalsonger på mig. Haha! En gång när jag skulle köpa kallingar åt Zak så råkade jag köpa "troskalsonger" istället för boxer. HAHAH. Inte så populärt. Det misstaget gör jag nog inte om igen... Nu tittar jag NOGA på paketet. Det fula är att det var en kla och tydlig bild över hur kalsongerna jag köpte såg ut, men det är ju klart. Är man blind så är man! Dom är då sköna på mig! :d

Idag har jag ställt ett larm till på lördag att ta på mig linser. Måste ju kunna se vackra Johanna när hon säger ja! :D GAAAAH! ÅÅÅÅÅH!

Elin ska komma till mig lite tidigare den dagen och hjälpa mig med klädsel. Jag HAR PANIK! Jag vill ju vara fiiiin på Johannas stora dag! Har INGEN aning om vad jag ska haaaaa.... :( Men det löser sig nog. Har varit på stan varje dag i 2 veckor men INGET nytt. INGET nog fint. Inte för mig iaf. Blöööö. Och Emma och Emmy sa "Men du har ju massor med fina klänningar!!" Nickan svarar "jaa... men jag vill ju ha nåt ÄNNU finare och något nytt!!" Johanna måste ju tycka man är fin och se att man har kämpat lite! hehe.

Jag vet! Jag ska smita in till Lennart (hennes far) och kolla på hennes brudklänning, och sen går jag och köper mig själv en likadan. Och fixar en håruppsättning med löshår. Och sen går jag ner för gången med Zak JUST innan dom ska gå ner. Så kommer alla tro att det hela var en set up, at det egentligen var jag och Zak som skulle gifta oss. Sen när Johrik kommer in kommer all bli helt chockade och typ "eeeh, vad gör ni??? Det är ju Nickarias dag! Härmapor!!"

HAHAHA. Eh, var kom allt det ifrån? hahaha. Det skulle ändå kunna bli en bra film! Visst? När jag är färdigutbildad skådespelerska ska jag fan se till att få vara med i en film med ett liknande manus! hahah. Det blir kuuuul!
På tal om skådespelare. Snart är det fan dags!!! Woop! 41 dagar....! Känner både ångest och längtan att det är så kort tid kvar. ZAAAAAAK :((((( Buhuu.

Nu är jag klar! Snart får jag träffa min älskade RHALLEH (Elin) !!!!! Åååh.
RHALLEEEEH! KOM HEEEEEEEM NU! PUSS!


(Tänk/sjung till nedanstående text - På torsdag är det ärtsoppa på lördag är det fest men fredag är ändå den dagen som känns bäst.... lalala.....)

På torsdag äre hemligheter
Fredag äre fest
Men lördag är ändå den dagen som känns bäst!
Rhalleh på dagen och Johrik vid tre
Bröllop på lördag e de!

Justja, vattenfast mascara kan vara en bra grej att införskaffa till bröllopet! Tårarna lär ju flöda!

HEJDÅÅÅÅÅÅÅ

BTW, gått ner 15kg nu. FEMTON!!! Lyckades få bort dom där kilona som tillkom förra veckan genom att inte äta nå godis alls, bara mat! Bara 5, max 7 kg kvar! Jag äääälskar't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0