Bajs

faaasikeeeen. Jag dör. Jag DÖR.
Det gör inte ens lite ont i magen!! Jag är så nervös att jag vill gå under.
Igår fick jag en liten ångeststund. Kom på att jag har massa samtal att ringa innan jag flyttar. Säga upp massa skit som kostar osv... Vet inte riktigt hur jag ska komma ihåg allt. Känns hela tiden som att jag glömt massa viktiga saker...
Måste dessutom ringa skolan och kolla så det är chill att jag kommer en dag före.... Tänk vad hemskt om dom inte fick mitt svar att jag ska börja... FY SÅ HEMSKT. Jag dör. JAG DÖÖR. Jag har inte ringt och fått det bekräftat ju........ Nu är jag nervös som en kratta. Jag ska fan ringa idag och kolla så att allt är lugnt. Åh, jag kommer börja gråta om dom säger typ "meen... vi fick ju aldrig in något svar av dig. Någon annan har tagit din plats. Tyvärr." Usch. Sluta nu Nickan. Sådär kan man ju inte hålla på för faan. Aaaaaah!!!

AAAAAAAAAh. '

Nu kan jag inte tänka på nåt annat. AAAAAAAH.
Ska fan gå och ringa NU.
BRB.

Jaha! Dom har bara telefontider mellan 9 och 11. Då får jag vara nervös till imorn. Gaaaah!

vad ska man ha meeeeeed sig??!!!!?!?!?!?!??!?!
Ska jag ta med mig täcke? Kudde? Eller bara liksom örngott och lakan och påslakan?
PALLAAAAAAA!
Jag vet att jag ska ha mjuka kläder. Sköna kläder. Och min dator! Den ska fan med! På tal om den så måste jag ju lämna in skitdatorn!!! Den kan ju inte läsa DVD! Ma looord. MA LORD.
och... vad emr? En bok? jag kan ju låtsas att jag är en bokmal och läsa på skolan. Det låter så mysigt. Jag vill VILJA läsa. Men jag finner aldrig någon ro till det...:(

åh. Jag har så ont i magen. Edelvik....here I come!
Man blir ju taggad! Det finns en till tjej här i Piteå, Petra, som också kom in! Vi var på samma audition. Man blir ju bara mer taggad när man vet att det finns fler som längtar lika mycket som jag! :D:D
Wiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeee


AAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

På fredag den 23 är det exakt en månad tills skolan börjaaar!!! :D

(om jag nu ens är inräknad...) Fan.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jaaa! Det är så roligt att ha någon att tagga med;) Shit vad nervös och förväntansfull jag är=)



Men du kan vara lugn, de har säkert fått sitt svar, det kan du räkna med. Om du inte orkar vänta och ringa imorgon, så här har du mailadressen: [email protected]



Jag har mailat och frågat för några veckor sedan om det gick att jag kom dagen innan, och det skulle nog gå bra. och då sa hon att jag skulle maila närmare, så det kan ju du också göra. Men närmare är väl typ... nu??:) hehe. Gör som du vill, men nu har du iallafall adressen om du vill maila:D



kramis

2010-07-21 @ 16:10:25
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0