2 månader 10 dagar

Som rubriken säger, den tiden är kvar innan jag flyttar. Buuuuh. Kommer gråta när Zak lämnat av mig. Alla mina nya klasskompisar kommer tro att jag är världens nolla. Ooh. Stackars ynkliga mig.

Igår vaknade jag gråtandes. Det var HEMSKT! Jag drömde att Zak flyttade till skåne utan att säga ett ord. Och när jag vaknade av att det var helt blött på kudden (av tårarna) så såg jag att Zak inte var där och tänkta att jag hade överlevt min första ensamma natt. Så då grät jag lite till innan jag kom på att det nog var en dröm. För att försäkra mig om att det var en dröm, ringde jag Zaki och kollade läget. Han som är van vid att jag inte kan skilja på drömmar och verklighet ibland sa som vanligt "Nicole, det var en dröm". Haha. Tur att han är van vid en störd tjej!

Studenten var i fredags! Och när jag kom hem vid sju var Zak redan hemma och rastlös som få. Så då bestämde vi oss för att fara ut och åka inlines/bräda utan destination. Sen kom jag på att vi borde fara och kolla till/hälsa på Jack (zaks lillebroder) som firade examen med klassen. Där var det väldans lugnt och dom skötte sig utmärkt! Sen efter det for vi och efter en liten stund under vår färd så kom jag på att vi borde fara till Åke och Åsa (Zaks morbror och fru) där även svärmor och svärfar befann sig. Så då gjorde vi det. Och där stannade vi ett par timmar och såg på fotboll och pratade. Sen höll jag på att somna så då for vi hem. Lååååång nedförbacke. Skönt. Skönt att jag klarade det också. Var inte helt hundra på att jag skulle ta mig ner levande men det gjorde jag!

Igår var vi hos Pelle. Först ville jag inte festa av rädsla för alla kalorier med tanke på hur mycket tårta och strips  och onyttigheter jag ätit. Men tillslut beslutade jag mig för att följa ändå och det var bra för det var riktigt trevligt. När andra började dra ut kände vi att det inte var värt pengarna (vi=Ture, sanna jag och Zak) så då gick vi och satte oss i bowlen. HAH. SÅ värsta fjortisarna satt vi där och söp. Tillslut kom såklart polisen och eftersom jag var med så sa jag till alla (sara och daniel och Leo var även där) att lägga undan sina öl om dom ville slippa böter. Polisen kom fram och jag spelade osklydig och sa "hallå där herr konstaplar. Får man inte sitta här?" Då sa som "joo självklart! Men man får inte dricka här. Vi har inte sett er dricka men om vi ser er blir edet 500 kr per skalle, så ni vet!"
Hehhe. Nåja. Dom gick efter en liten stunds snack om dialekt och sånt.

FÖRRESTEN! Jag PASSAR ALLA MINA KLÄNNINGAR I MIN GARDEROB. Det är HELT jävla sinnesjukt!!! Jag skulle testa var jag skulle ha på mig igår och hade ALLA klänningar att väljha mellan. Fatta hur längesen det var så!? En av klänningarna har jag inte kunnat ha sedan nyår 08! CRAAAAZYYYY. Sjukt kul. SJUKT SJUKT kul. En annan klänning kunde jag inte ens dra över rumpan för ett halvår sedan! Helt crazy kul! Jag är så nöjd nöjd nööööööööööjd!

Idag försöker jag övertala Zak att följa med mig ut och springa. Eller att ta en liten inlines/bräda-tur till hans föräldrar. Där han även kan KLIPPAS. Men... han verkar inte så pepp. Inte alls faktiskt. Han vill hellre se någpn serie-crap. Bluuh. JAG ska då ut sen, på ett eller annat sätt!


4 arbetsdagar kvar innan jag får fara och träffa mina älskade systrar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0