Alltsåååå

Inte för att skryta eller så... meen.... JAG KOM FAN IN!

Alltså vad faaaaaaaaan. Jag hade ställt in mig på att jag skulle behöva berätta för alla att jag inte kom in. Och att alla skulle tycka synd om mig. Och att jag skulle skära mig. Och sånt. Men ICKET.

Jag for hem idag på lunchen, tittade i brevlådan och såg ett brev från Edelvik Folkhögskola. Då började hjärtat slå som en jävla gnu. Jag funderade en stund på att riva sönder brevet. En tår rann längs min kind. Sen öppnade jag. Och det första som står är : Du är antagen till skådespelarutbildning.

JAG DOOOOG. Zak var i fånen med sin mor så dom båda fick höra mina glädjetjut! Åååååååh. Jag fattar inte. Dom sa ju att det inte fanns plats för nybörjare!!! Vad faaan. Hur kom JAG in!?!???!!? Shit.

Det måste ha att göra med att jag under auditionen på en liten övning lyckades börja gråta på riktigt under en improvisation. Då såg dom nog att jag kan liksom. Heheh. Eller så var det bara helheten! Ååååh! Jag är sjuuukt nöjd med mig själv. Så SJUKT NÖJD. BAAAH!


Dock så har jag lite panik. Jag vill inte flytta ifrån Zak.... :(:(:(:(:(( AAhhh... Nog för att det bara är för ett år men ÄNDÅÅÅ.... :/ Jag vill inte vara särbos med min bättre hälft! Men som sagt. Ett år. Och burträsk är 1,5 timme bort. Om ens det liksom. Jag kan komma hem på helger. Och han kan komma till mig på helger. Om man får ha övernattande... det hoppas jag då VERKLIGEN! Helvete åt allt annars.


AAAAh.
JAG
KOM
IN
!!!!!!!

JAG KOM IN!

Nu kan ni snart säga att ni känner en kändis, för jag kommer vara med i en härlig dokusåpa snart! Moahaha

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad roligt, grattis! :)

2010-06-01 @ 17:25:08
URL: http://lifeisnotacompromise.blogspot.com
Postat av: Sväris

Nej, för fan, inte någon dokusåpa!! Hellre " Nicole Trejling Smith - soon in a theatre near you", liksom. Jag snackar Hollywood. Feta pengar. You can do it! GRATTIS IGEN!

2010-06-01 @ 21:45:00
Postat av: Nickan

Tack Maria! :)



Haha, wow. Vad coolt det lät! Åååh, så himla coolt! :D Hollywood nästa dårå! Ska bli bästis med alla hollywoodkändisar!

2010-06-01 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0