Cry

Igår skrev jag och Zaki en låt. Den blev så fiiiin. Nickan är nöjd! Jag kirrade texten och Zak kirrade musiken. Texten handlar om att jag har panik över att flytta ifrån min älskling! Typ.
Den kommer nog spelas av oss på PDOL så atte.........................
Låten heter cry, btw!

Fan. Lite ångest jag har nu. Jag har inte tränat sedan i onsdags! Eller tisdags? Hm... tisdag eller torsdag. Nä tror det var onsdag. Men ÄNDÅ. Det är lite lite jobbigt. Jag vill ju bara ner i vikt så jag kan sluta mongo-fury-träna hela tiden!
Snart, om typ nästan 3 månader, kommer jag springa varje morgon. MY LORD. Puuuh! Men det blir nog kuuuul!

Jag har fortfarande inte ätit godis. Jag tog en liten tugga av twix igår. Men kände snabbt att en kvällsmacka skulle ta bort suget så då gjorde jag en härlig liten macka, nä två, och även lite limevatten och VIPS så var suget borta! Magiii! Snart anländer dock tjejveckan och det kommer bli fruktansvärt intressant att se hur godissuget, speciellt chokladsuget, ter sig då!

Snart, ååååh så snaaart, drar vi till danmark! Jag saknar mina fina systrar så mycket. Och storasyster som kommer också! ÅÅh. Så KUL! Hoppas bara Naaaah (Najje) har råd att följa.... det är icke helt säkert ännu.... Hoppes hoppes hoppes!


Nu sitter jag här och velar fram och tillbaka. SKa jag fara och träna eller inte? Jag gillar inte detta. Jag MÅSTE. Det sägs ju att när man kommit in i träningen ordentligt (så som jag varit nu i ca 2,5 månader) och VILL fara och träna och mår dåligt om man inte far så kommer det en period efter ca 2 månader där tagget inte är på topp, och då måste man ändå ta sig igenom det och vipps så är man tillbaka igen! Gaah. Vilken mening. Men ni fattar. Så jag fick mitt svar nu. Det SKA tränas idag! Om så bara 30 min så SKA jag träna!

Nu drar jag, sen blire rep ikväll!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0