En litn snabbis!

Tænkte bara uppdatera om læget en litn snabbis!

Smilla, min søta lillasyster som fyller 2 i augusti ær en så sjukt charmig tjej som vet vad hon vill. Hon gillade inte oss så mycket nær vi kom igår, var mest rædd før oss. Men sen vid kvællsmaten blev hon lite mer polare med mig och efter maten førælskade hon sig i Zak.
Idag ær hon helt fæst vid Zak. Nær jag førsøker lyfta henne vænder hon sig mot Zak. Hon delar sin mat/godis med Zak, inte mig. Nær jag øvertalade henne att ge mig en puss vænde hon sig direkt mot Zak och gav han en smaskigt bløt puss rakt på munnen. Nøjd tjej dær. Och nær jag skulle lyfta upp henne från bytbordet (dær hon byter bjøja) Så sa jag "koom Smilla" Då vænde hon och vred sig och lyfte armarna mot sin mamma som ett tecken att bli uppburen av henne istællet. Då testade jag "ska vi gå till Zak?" Då var det ingen tvekan. Hon kom till mig direkt och nær vi kom fram till Zak så væxte ett charmig leende fram.

Æven fast jag ær sjukt avundsjuk på att hon gillar honom så mycket så ær det ændå sjukt kul och søtt att se. Och Zak gillar ju henne tillbaka minst lika lite! Mycket søta!

Ikvæll har jag målat Nikolines och Emilies naglar. Dom blev mycket nøjda! Nu sitter Zak och Anja och tittar på fotboll. Det blev mål fær ett tag sen hørde jag på dom!


Høhøhøhøh. Nåja. På tisdag natt kommer storasyster! Det blir keeeeeeeewl!

Btw, jag kan ju inte blogga utan en enda kommentar om min vikt. Min styvmor (pappas fru) frågade mig "have you lost weight???! " Och hon har inte ens vetat att jag har hållt på att gå ner. Så nu kan jag verkligen ta åt mig. Hon sa inte det bara før att vara sschysst eller så utan før att hon såg det. NICE! Sist hon såg mig var jag ju ett FETTOOO!. 11 kg tyngre. Blæææææ.

I'm out! Ha det bra gott folk!


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0