Happyyyyy!

Jag är så glaaad! I tre veckor har vågen gett mig crazy bra visningar! Nu rasar det. Det gillas! Och jag tror det har mycket att göra med att jag inte äter godis i samma mängd, åt en liten chokladbit igår men det är fan okej efter en hel vecka utan. Och sen har det ju garanterat att göra med att jag tränar. Så, allt är så värt det! Till er där ute som vill gå ner i vikt, sluta äta massa skit! Börja träna! Det är så sjukt värt det. Sen att det är lättare sagt än gjort vet jag ju, men hallå, kan jag så kan fan vem som helst!
Klyscha (but true); Bestäm dig bara så går det!

Nu ligger min fina Zaki här i mitt knä och mår som han mår. Sjuk och vek. Stackaren. Puss på honom!

Imorn äre balen! Jag håller alla tummar för att det ska bli fint väder. Så inga frisyrer förstörs! Och för att det kommer bli gode tråkigt att stå och titta på alla vackra par om det är kallt/regn osv osv. SÅååå.,.. håll tummarna med mig!
Och på fredag äre studenten. Min lillasyster tar studenten! Crazy. Trodde aldrig att hon skulle bli så gammal. Alltså, inte att jag trodde att hon skulle dö, men ni fattar. Hon är ju så liiiiten! Hon kan ju inte hålla på att ta studenten och flytta hemifrån och skaffa jobb och allt vad det är! Naj naj. Men jo. Så är det. Hon tar studenten! Och min andra lillasyster börjar 6an till hösten! FUUCKED UUUP. Jag kommer ihåg hur galen jag var i 6an och trodde att jag var äldre och skit. Jeeez. Och lillbrorsan! Börjar 4an, det är sinnes. Allt är sjukt! FYRAN! SEXAN! STUDENTEN! Woooooow.

Nu klämmer zak på mig och vill att jag ska sluta skriva. Så, bäst att lyda order från kapten! Idag blire att sitta inne och se på film typ. Sen ska jag nog städa. Det behövs verkligen igen!

Oh just ja, jag for och tränade igår. SJUKT nöjd att jag gjorde det trots att hela kroppen och hjärnan sa emot. Efteråt kändes det bra. Nu hoppas jag att jag inte kommit ur min träningsrutin. Och på tisdag kväll hoppas jag att jag är på banan igen. SENAST onsdag. Eftersom balen är på tisdag och för att jag tränade så sjukt hårt igår att jag lär vara död i kroppen imorn. Så attee....

Äh. Nu går jag. Hittar alltid någon anledning att skriva mer och så blir mina inlägg helt mongo fury-långa!
MEN HEJDÅ NU. 

hihi 

nu. 
hejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0