Pirr pirr!

Det pirrar som faaaaan i min mage! Det är jättejobbigt. Känns som att jag är konstant skitnödig. Heheh. Kul info va? Nä men seriöst. Jag sitter här på jobbet med mitt antagningsbesked bredvid mig. Jag måste ringa dit och kolla upp lite olika fakta. Jag skickade iaf in svaret igår där jag kryssade i rutan "ja, jag kommer". GaaaH!

Igår var jag först på stan en litn sväng med woman och pratade bara skit och mös som vanligt. Sen runt 5 kom zaki och hämtade mig och då for vi till svärisarna på riiiiktigt god mat. Speciellt potatispizzan (?) var god! Muuums! Men även kycklingen söföllig.
Sen åt jag för första gången på 4 dagar en portion glass. Unde de fyra dagarna som gått har jag BARA ätit mat. Inte kakor, inte godis, inte dextrosol, inte nååååååågot annat än mat, och någon frukt. Så sjukt duktigt. Tror inte jag har hållt mig så länge från ALLA onyttigheter. Annars har det varit lätt att trycka ner någon liten oskyldig kaka eller så. Men icket! ICKET!

Måste bara få säga att jag har nog världens mysigaste svärfamilj! Jag bara älskar dom. Totalt bäst! <3 Alltid lika mysigt att fara dit och bara va'!

Nu har jag just varit och ringt till skolan. Hon kände igen mig, det måste ju vara ett bra tecken. Och när hon frågade i slutet på samtalet "det verkar som att du tänkt komma...?" Så svarade jag "oh ja! Jag skickade in mitt svar igår!" Då svarade hon "nämen OJ så kul! Jätteroligt! Då ses vi om ett par månader!" Wiiiie! :D
Och den viktigaste frågan jag hade fick ett bra svar.
"Får man ha övernattande? Jag flyttar från min pojkvän nämligen...."
Det fick man! Bara man meddelar skolan först. Så att skolan vet hur många som befinner sig på skolan om något skulle hända, tex en brand eller så "för man kan ju inte hålla er ifrån att ses, hihi". Just det! :D
Bredband finns! Och om jag får ett stort eller litet rum återstår att se!

En liten bild på en del av skolan! tror detta är.... mat/bibliotek/myshäng osv osv. Tror det var det denna byggnad innehöll.



Kursinnehåll

  • Fysisk och mental skådespelarträning
  • Arbete med professionella skådespelare och regissörer
  • Orientering: teaterbranschen
  • Återkommande publikkontakt
  • Muntligt berättande
  • Agera framför kamera
  • Manusläsning
  • Röst och tal
  • Produktion

Längd: 1 år
Studietakt: heltid
Antagning: höst

Låter det inte bara HELT AMAZING!? :D Arbete mer professionella skådespelare och regissörer tycker jag låter feeeett kul! Och sysisk och mental skådespelarträning. Och återkommande publikkontakt! Och agera framför kameran! OCH AAALLT! `Åååh...

En del av mig längtar så hårt och vill så mycket! Men en annan del av mig har fetpanik. Jag kommer sakna Zak. Som fan. Jag orkar knappt tänka på det. Usch. Jag vet jag vet. Vi kan ju ses på helger. Men jag är van att se honom VARJE DAG. Och att ha honom bredvid mig VARJE NATT!! :( Ååh. det gör ont att tänka på. Men, det är som sagt 9,5 månader det handlar om. Inte ens det liksom. Nog klarar vi hejn! Zak klarar det säkert galant. Annat är det med mig. Jag är en mes som har fet separationsångest. Bluuh! Jag kommer garanterat gråta när Zak lämnar av mig och far därifrån! Som ett barn är jag ju. Cool-Nickan goes Mes-Nickan.
Men OJ vad jag ska träffa zak, VARJE HELG. Och er andra såklart .... men mest min fina Zaki. <3

PIRR PIRR I MAGEN! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0