Träningsvärk!

Jag var som sagt och sprang i lördags. Som sagt? Har inte ens sagt det väl? Eller? Nåja, hur som helst. Jag gjorde ett fystest på bandet. Fick 5/5! Woh! Däremot så vet jag väl inte hur mycket man kan lita på det men jag tänker då ta det på fullaste allvar. Jag är bra!
Power walk 1,5 km, sen sprang jag 4,6 km. Power walk tar så sjukt mycket på vaderna. Och löpning tar på hela kroppen. Sen efter mitt lilla bandlopp gymmade jag i 1,5 h. Jag gjorde sammanlagt 180 sit ups. 60 av dom gjorde jag i rad, resten 20 reps / set. Och så gjorde jag såklart massa annat. Bland annat tränade jag ben och röv som satan! Det känns nu vill jag informera. I söndags var det jobbigt. Men igår var det sjukt. Jag var på step på kvällen och var nära på att ge upp eftersom vaderna knappt höll. Och magen ska jag inte ens prata om.
När man har träningsvärk märker man hur mycket man använder olika muskler hela tiden. Men det är sköööönt!
Har fortfarande crazy värk i vader och mage. Men ksa ändå på spinning och fotboll ikväll! Träning lindrar ju. Sägs det? eehehehehe....

Idag är jag trött som en gris. Jobbar 8.00-18.00. 9 jävla tiiimmaaar! Gaaah! Igår jobbade jag 8 timmar. Jag är inte van vid så långa pass så jag är helt död. Höhöh.

vad mer...? inget. hejdå

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad du är duktig! Skulle aldrig orka, måste också försöka att komma igång, men jag skyller mitt sockerätande på hormoner och att jag blir så trött av mina pollenmediciner att jag inte orkar springa :P

2010-06-03 @ 11:39:37
URL: http://shoeshines.blogg.se/
Postat av: Nickan

Haha, det är rätt. Skyll på hormoner och allergimedicin! :) Hehehe. Det är bara att bestämma sig! =)

2010-06-03 @ 11:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0