TVÅ I ETT

Jag är lite sur känne jag. Fråga mig för FAN inte varför. Jag är sjukt sugen på chips! Och på kakor! Och blir jätteavis då jag läser folks statusar på fejjan "sitter framför TV:n med en påse chips!" Eller "sitter och mumsar på kakor..!" Åååh. jag vill också mumsa på massa skit! Det värsta är ju. Eller värsta och värsta. Jag har ju upptäckt att vikten rasar om jag håller mig HELT borta från godis och chips och kakor osv. Däremot kan jag ju äta det i måttliga mängder och träna, men då går jag inte ner. Går visserligen inte upp heller men jag vill ju ner!

Så jag får vackert vänta tills jag nått min drömvikt. Sen kan även jag mumsa på massa gott och sen träna bort och med gott samvete stanna på samma vikt. Hålla nollan kallas det på viktklubb. Lääääängtar!

Det är så mycket bröllop i luften! Jag blir så glaaad för alla! Sitter och tittar igenom massa bröllopsplaneringar lite här coh var och ögonen tåras nästan lite. Min chef gifter sig på lördag. Hon kommer bli så vacker tror jag! Och så när hon berättade om att hon grät när dom skulle repetera i kyrkan. SÅ FIIINT! Tänk när det är dags på RIKTIGT!? :D Och hon är jättenervös. Så himla späännaandeee!
Hade inte jag varit i danmark hade jag lätt gått på vigseln! Man kan inte gå på nog många bröllop!

Och i 17e Juli då gifter fina Johrik (johanna och fredrik) sig! Åååh... det bröllopet LÄR jag gråta på. Det kommer bli så himla fint! Ååååååh! Jag längtar så jag dör nästan! Himla himla hiiiimla dör gör jag. Hennes blogg hittar ni till sidan här under länkar--- Johanna vår blivande brud - heter hon där.

-----------detta skrevs igår (15/6) men glömde publiceras---------------

Idag fick jag en till kommentar "vad smal du har blivit" YEEY! Och jag har fått höra att det syns i fejjan. Jag har aldrig tänkt på att jag skulle svälla i ansiktet när jag gick upp i vikt, men när jag kollar på bilder som togs för 6 månader sedan så ser jag då absolut en skillnad! Kul som fan! 

Nu far vi fan i övermorgon! :D Det kommer bli awesome! Förutom att jag blir ett mensbarn idag. Ha merre på flygplarret. Det suger ju. Kul info va?

Nu sitter jag här på jobbet i en härlig liten byxdress! Eeheheheheh. Den er fiiin. Och jag passar den! Det är väl det bästa! Hohoh.

Nä. Jag längtar så sjukt mycket att jag inte orkar skriva ens! iiiiiiiiiiih!!!


HEJDÅÅÅÅ.

Förresten! Jag sög värst på fotbollen ever igår. Har nog aldrig varit så dålig. Vet inte vad som hände. Det är som mest pinsamt att ens försöka för det går inte ändå! Äh. Tror fan att jag ska sluta spela och göra bort mig så hårt!

See yaaa.
Idag fick jag höra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0