Bara för din skull

Nu sitter jag här och väntar på att kakbotten nummer 2 ska bli klar. Det första blev världens mest misslyckade tårtbotten. Men det får vara. Jag orkar inte göra om det. Jag kanske lyckas i slutändan ändå... Vi får väl hoppas på det bästa! Jodaaa... Nu är den nog snart klar ska ni se.

BTW, i måndags var jag jättesugen på att röka. Så jag tände mig en  cigg, drog ett bloss och tänkte "men wtf. har jag längtat efter detta i typ 3 månader?" Tog två till bloss i hopp/tro att det skulle smaka bättre men icket. Det var så sjukt äckligt så jag släckte skiten. Nu kan jag konstatera att det bara är feströkning som gäller för mig. Då finns inte smaklökarna där och protesterar. Och lungorna gillar röken bättre då.
Dock till sommaren kommer det nog locka ganska mycket att börja om... ehehe.. så mysigt att sitta i värmen och ta en härlig cigg. Men vi får väl se! Nog klarar jag hejn!

Om 1 timme fyller jag år. Höhöh... 21 bast. Nu börjar jag bli stressad. Skaffa utbildning. Skaffa jobb. Flytta till hus. Starta familj. Ni vet. allt sånt!
Men ni vet vad dom säger... den som stressar... den... ... hm.. dör snabbare? äh. jag vet inte.. men det är inte bra att stressa. Speciellt inte för mig för då kommer bara jävla regnbågshinneinflammationen tillbaka. Och den gillar vi INTE. Jävla IRIT! Orka ens. "detta kommer du nog ha resten av livet, och det kommer dyka upp när du stressar mycket". GAAD. 

Imorn blire fika för familj och sånt. På fredag blire fest med mina när-kära.

Oj, nu ringer klockan! BOTTEN KLAR!

The båtten is nådd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0