Bulla och zånt

Idag är det ju fredag vilket såklart betyder fredagsmys på jobbet! Charleene fick i uppgift att baka bulla. Hon påbörjade och var stressad som en ko då hon skulle på lunchdate med familjen, och jag var i köket och hämtade vatten  JUST när hon kom på att hon behövde hjälp för att hinna med. Ja, hon gav mig en massa direktiv om hur  när och var allt skulle ske och gick. Jag fick panik och tänkte att jag skulle fucka upp allt och fredagsmyset skulle bli inställt osv osv osv. Det gick iaf bra, och hon kom tillbaka efter 30 min så det var chiiiiiill. Så då fortsatte vi tillsammans och resultatet blev stråååålande gott!
Dock alltför många kalorier känner jag! Uuuusch... baah.

På tisdag ska vi ha inflyttningsfika för våra nära och kära familj/släktingar!

Ha en fortsatt trevlig fredag mina kära medmänniskor!
Jag vet att jag ska det.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0