Emmas flygplansspråk!

Emmas flygplanssspråk gör mig glad varje gång jag läser. Jag ser allt framför mig och det är så kuuuuuul!! haha. Måste copa in det så ni också får ta del av det :)

Hennes blogg är då http://waaah.blogg.se/, och det som stod som var så roligt är:

Flygplan är en typisk sån plats där mystiska och ofullständiga dialoger äger rum. Åtminstone jag kommunicerar riktigt taskigt på flygplan. Kom på mig själv idag när jag skulle hitta igen min plats på planet, 17 F, fönsterplats. Det sitter en kille vid mittgången som jag givetvis måste kliva över för att komma till min flygstol. Vad jag vill få fram i en sån situation är en dialog som ser ut ungefär så här;

-ursäkta mig, jag ska sitta här innanför, som om jag bara kan få kila förbi
killen; -absolut (ställer sig upp)
- tack. (går förbi till min plats)

smidigt.
men vad som händer är detta;

-eheheh, ursäkta, jag skulle bara.. (nick mot stolen)
killen; -... (ställer sig nästan upp, undrar vad jag har tänkt mig)
-heheh, ja kan nog kanske, ehehe.. (menar att han kanske inte behöver resa på sig, jag kan nog kliva över honom.)
killen; -... heheh. (ställer sig upp)
- heheh, jaa..okej.. ehhe. (klumpar förbi till min plats.)



HAHAHAHHAHAHAHA ååååh. älska Emma! tack att du förgyllde ännu en dag. ska läsa det där inlägget varje gång jag är ledsen arg sur eller nåt annat dåligt humör!

Ser ni inte scenariot framför er så säg! hahaha. weey!

Fanns även en händelse på pressbyrån hon skrev om som också var rolig men det får ni gå in på hennes blogg och läsa om själva! :D

Dags för hemgång!

BAKNING OCH STÄDNING STÅR PÅ SCHEMAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0