Flytten är över, den är förbi, allt ääär ööööööveeeer!!!!

Finally. Allt är klart nu. Förutom att packa upp såklart.

SAATAAN så nöjd jag är. Den är sååå fiin!! Jag älskar den.
Och FETT JÄVLA STORT TACK till Lindhammar's som har varit världens bästa och hjälpt till med städning och flytt! Utan dem hade vi då inte klarat nånting.
Vi upptäckte, till vår fasa, en FET fläck i gamla läggan. Det blir en dyr och härlig fläck.
Nåja, moving on.

jag är så nöööööööööööööjd!!!! jag längtar hem till att få packa upp och ha mig!

I lördags lagade Her och Fru Lindhammar till en RIKTIGT smaskig middag som vi alla njöt av efter en lång dag med städning och flytt. Och mycket god pana cotta till efterrätt! :D

I söndags skulle Zak och spela in i studion med Niklas med flera, och jag bestämde mig för att följa och se hur det såg ut. Och när jag kom dit tyckte Niklas att jag skulle vara med på några stämmor. ÅÅH så kul det var. Det var lite svårt eftersom jag hörde låtarna för första gången då, men det gick ändå oväntat bra, tycker jag, och resultatet blev gode coolt.

I måndags vaknade jag klockan halv åtta av att ha fått regnbåghshinneinflammation IGEN. Även denna gång kunde jag inte titta utan att vika mig av smärta! Så sjukt opassande. Som tur var hade jag ögondroppar att hämta på apoteket och kunde kurera mig själv och hann bli någorlunda bra till när vi runt 11 for vi och fixade det sista i gammelläggan och sen hämtade vi nycklarna till nyläggan, och började lasta in allt runt... 12 tror jag.

Nu håller jag på att bli sjuk. Lagom kul. Zak har varit sjuk och gnäbbig hela helgen. Även det lagom kul.
Nu längtar jag bara tills allt är över med att packa upp och skit!

Ja just ja! Jag gick vilse idag. PÅ ANNELUND!? Jag gick runt i nästan 20 min innan jag kom ut ur området. Jag visste att jag inte skulle hitta direkt men what the fuck? att ta 20 min innan jag kommer ut ur området är INTE okej. Jag kom alltså för sent till ögonläkaren. jag hade räknat med att gå lite vilse och gick därför 10 min före jag egentligen behövde gå, men jag kom ändå 10 min försent till läkaren på grund av mitt värdelösa lokalsinne.


Äääääh. nu blev det ett lååångt inlägg! har ju inte skrivit på ett tag! Ni måste ju hänga meeed!


Cool-Nickan reserverar sig för eventuella stavfel, felbyggda meningar osv osv. Hon tänker inte läsa igenom eller ändra någonting.





update: 

Glömde ju säga, jag gick ner 2,2 kg på en vecka! måste varit all städning och flytt som bränt kalorier! Hur som haver så har jag alltså nu gått ner 6,8 kg på 8 veckor! I am NÖÖÖJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0