heeleeu

nu jävlar är det näst sista dagen jag är ledig. Känns bra. Är redo att jobba. Det enda sugiga är att när jag väl ska tillbaka och jobba så är det 4 timmar på tisdagen och 4 timmar på onsdagen sen är jag ledig lika jävla länge igen. Än så länge kommer jag att ha fått ihop 17 timmar under hela april. HUR FAN det ska gå att betala hyra på det har jag då ingen jävla aning om! På nåt sät måste det då lösa sig. Ska nog börja stämpla. Om man bara kunde fatta ur skiten fungerar..
 
På torsdag fyller jag då år! Feett. På fredag kommer finisar hit. Om inte alla har glömt. Det verkar som att folk tänker vara nyktra på min FEST.HELLZ NO säger jag. Hehe. Nä. Men kul om jag ska supa helt ensam ens. Kom igen folket! Visa lite barmhärtighet. eller nåt..
Min kära Pända kommer hem! Och kommer även till mig på min fezt. Det gillar vi skarpt! Det var väl delvis (mest) därför jag bestämde mig för att ha fezten då. Liten födelsedags/reunion-ferre såhär till påsk är inte helt fel!

Jag tror jag ska skicka påminnelse-SMS till mina inbjudna gäster. Så finns INGA ursäkter som "jag kollar aldrig min facebook.." eller "ooj.. jag glömde..." INGEN SKA KOMMA UNDAN MIN FEST.

Oj, jag låter ju galen!

Kommentarer
Postat av: Stina

Känner mig lite träffad :P men det blir nog att ta en öl eller två ändå, bara för att liksom. Det är ju inte varje dag Cool-nickan fyller år ;)

2010-03-29 @ 20:12:00
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: yammi

Nicci, jag ska supa, jag lovar. Du kan lita på mig! : D

2010-03-29 @ 20:57:58
Postat av: cool-nickan

Stina: hahaha ja. KÄNN DIG TRÄFFAD SOM FAN!! :D



Yamina: Men ååh så bra! Dig kan man då lita på! haha

2010-03-29 @ 23:35:00
Postat av: Stina

Jag känner mig träffad när du till och med känner att du måste använda versaler :P Men nu har jag ju sagt att jag ska dricka öl, så ingen skada skedd :) Det blir ju dock du som får ringa till mitt jobb och förklara varför jag inte kan komma, haha!

2010-03-30 @ 00:08:16
URL: http://israfel.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha cool-nickan ringer! Nemas problemas! ;D

2010-03-30 @ 10:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0