överraskning hit och överraskning dit

shalallaaa... andra dagen ledig och jag är RASTLÖÖÖS. Vet inte vad jag ska göra. Funderar på att gå in till stan och gå in på jobbet en sväng. Min kära danska kollega saknar mig. hehehehhe. Och det är alltid MYCKET roligare att vara inne på jobbet när man är ledig. Bara sitta och chilla och titta medan alla andra jobbar på. höhö.

Zak är och gör intagningsprov. Hoppas det går bra. Han fick en lite good-luck-present innan han for så det borde gå utmärkt!

Jag går och är jäättenyfiken inför 12-14 april! Zak har nämligen bett mig ta ledigt då men jag får inte veta varför! Och jag är en så extremt nyfiken människa så det är ju skiiiitjobbigt att gå runt och undra. Och så skaffar jag ju höga förväntningar på vad det kan vara så som måste jag knuffa undan. Jag tycker det är gulligt nog att han har planerat något. Om det så bara är för att ha mig hemma under dom dagarna så är det sött nog. Han är en alltför fin pojkvän!
Jag både älskar och hatar överraskningar! hhihihihih
Det kaaaan ju ha nåt att göra med min födelsedag eftersom jag fyller år 1a april... (jaaa jag är ett aprilskämt). Somliga ifrågasätter om jag ens finns på riktigt. Och jag kan tala om för er att det gör jag! Jag är högst levande!

Jag känner mig lite sugen på en dusch nu... hmm.. nä. först in till stan tror jag. och sen dusch när jag kommer tillbaka! Jo, det blir perfa! Men först: BAJSA.


Ciao!




UPDATE: Jag orkar inte gå till stan. Heh. Kanske sen i samband med att zak ska gå och jobba. Då får jag iaf sällskap ena vägen. 
ciao igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0