Save tonight

Sitter och lyssnar på save tonight och tänker på Stinky Brocoli pants! Den kvinnan är saknad här på jobbet jodå jajemän!

Nu äntligen har jag fixat så dom ska skicka mitt arbetsgivarintyg... såhär nästan 2 månader försent. men men, bättre sent än aldrig ... eller? Nåja. 

Idag äre tisdag! Jag ska till arbetsförmedlingen, och så ska jag gå och handla, och så ska jag blanda till turkisk peppar till på fredag, och så ska jag ... hmm.. nä. Inget mer idag. Imorn däremot ska jag nog baka lite till fikat på torsdag! För ca 2 år sedan på min födelsedag var det jag och min familj. I år kommer både svärfamilj och zaks kusin med familj och mest troligt den andra kusinfamiljen, faster och mormor. WOW. Det känns fint!
Jag älskar ju min egen familj, men det är alltid roligt med besök! Speciellt Lindhammar/Carlsson-folket. Dom är allt bra fina!

Faan-... jag vet att jag ville säga (skriva) något speciellt till er idag men jag minns fan inte alls vad i helvetes fan det jävla var! Kukar! Oj så ful i mun man kan vara.

Traallalaaaaa..... Jag vill ha peeeengaaar! PEEEENGAAAAAAAAAAAAAAR!!! GE MIG PEEEEEEEEEEEEEEEENGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!!

Denna månaden fick jag ihop 55 arbetstimmar. blir väl säkert ca 4k. SHIT! Jag älskar att vara rik!!! (IRONI SOM FAN) Alla räkningar jag har går förfan på ca 5300 varje månad så ni förstår ju att 4k inte alls kommer räcka så långt.

FEEEST.

Ja, en sak till! Jag har gått ner ytterligare 0,9kg efter att ha stått helt jävla still i vikt i 3 veckor! Ni kan ju känna min lycka när jag såg siffrorna. GAAAAAAH. Nu har jag alltså gått ner 7,1 kg. Ändå! Det blir lite drygt ett halv kg i veckan i snitt sen jag började i januari. Det tycker jag ändå är helt okej! 10 kg kvar nu! HEJJA HEJJA HEEEJJAAA!

Kommentarer
Postat av: Dinky Broccoliiiii

nickan!! Va glad jag är att jag finns med i dina tankar. Save tonight är en vacker bit som även får mig att tänka på mina söta godingar som jag saknar som attans!! Fin bild på de gröna nokianerna, din målade bild alltså. Har inte sett någon kamerabild. Hade vart kul att få medverka, men jag får väl nöja mig med att norrbaggarna vet hur jag se ut. (snällare än vad jag är, som dom sa) lite evil, jag är ju världens raraste. Jävligt grymt jobb med kilona måste jag säga, blir stolt och nästan tårögd. Jag kämpar på här nere jag med. Ska ha en snyggt mellanrum till sommaren som du ska få se!! Då kan vi träffas och skicka alla idioter genom våra mellanrum (inte att missta för något sexuellt) well, saknar dig! kram och kräm

2010-04-06 @ 20:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0