SHI MA FAKKIN GAD!

Idag SPRANG jag 5,2 km UTAN EN ENDA PAUS under loppet av 32 minuter!!! HUR FAAAAN jag lyckades med det är ett jävla under för mig. En SUPERrolig grej är ju att jag ser en underbar förbättring sen i måndags då jag sprang 4,2km på 30 min. Så för en km extra idag behövde jag bara 2 min. I am teh mastah!
Sen gick jag även 0,8km så att det allt som allt blev 6km! Och efter det körde jag 140 situps, 45 benböj, 15 armhävningar, 45 utfall/ben. Fett fett fett nice! Jag är sjukligt nöjd.

Allt detta resulterade i grygt ca 600 kcal. Det är så passande eftersom vi ska på middag ikväll, och jag har "tränat bort" både det jag käkade till frukost och till lunch och lite till! Så... jag har nu 1460 kcal kvar att äta idag (jag har 1402 i vanliga fall utan träning och innan någon mat alls). Shit vilken lyx!!! :D Jag borde fara och springa varje dag. Så kan jag äta massa godis varje dag också.. hehe. nä. Man måste ju vara nyttig.
Men när man ska på middag tycker jag om att äta mig PROPPMÄTT och inte bara bli "nöjd-mätt" som man egentligen ska.

Ååååh vilket jävla tjat om kalorier!!! Sorry. Men jag var tvungen. ÄLSKAR detta! Känner mig sjukligt duktig.

Imorn ska jag och WOMAN fara och springa tillsammans. Så... då kommer jag ha tränat 4 ggr denna veckan. SWEEt.

Men vadfan. Jag skulle ju sluta tjata! Sorry.

Zak har dragit ut en tand (för att han ska påbörja sitt tandställningsliv). Jag tycker han ser så söööööööööt ut med ett hål i käften. mitt söta lilla charmtroll. Och snart ska han gå och klippa sig. Min snygga snygga fästman! :D

Btw, jag var med igår som stöd när han drog ut tanden. FY FAAAAAAAN. Dom är så våldsamma och rycker och vänder och vrider och har sig. Det var JÄTTELÄSKIGT och jag ville gråta. Men vilket stöd hade jag varit då?
Jag kom även på att om jag får så ont i mitt hjärta och själ när min älskade plågas, hur jävla ont kommer jag inte få då när jag mitt framtida barn ska vaccineras eller ska på läskiga läkarbesök osv osv. Dom säger ju att inget slår en mammas kärlek till sitt barn. Så... jag lär ju dö på fläcken om mitt barn ska ta blodprov... eehehe. Nåja, det är en fråga vi inte behöver ta nu. Nu sitter Zaki bredvid mig och jag ska pussa på honom för att han är världens sötaste! <3


HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0