våra bästa år och så vidare

Helgen har varit nice!
I lördags hade vi inflyttningsfest. Om man bara bortser från en väldigt tråkig händelse så vart festen väldigt lyckad. Utgång vankades och jag bråkade med en 30-årig kvinna i kön. Det var roligt. Vi blev sams efter typ 20 min i kön! Så det var chiiiiill.

Idag ska jag och mäta ögontrycket hos ögonläkaren och även träna. Hade tänkt fara på emmys steppass idag men det blir så mycket fara fram och tillbaka. Är ändå en 20-30 minuters prommenad till stan. Så jag tror att jag kör ett litet konditionspass med mig själv på bandet innan ögonläkaren. Nice nice. Step fåre bli en annan dag!

Ännu en vecka där viktminskningen gått åt pipsvängen... :( Nu måste jag börja vara duktigare. Detta funkar inte!

Nu sitter jag här och tittar på våra bästa år och är helt hooked. Haha. Jag hatar detta jävla programmet. Damn it! Nåja. Nu ska jag snart börja gå och klä mig och sen ska jag börja röra mig mot stan. 

p.s Jag älskar vårt nya hem! d.s

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Det var roligt att få en inbjudan till ferren, hiihi. Jag får se er lägenhet nån annan dag, säkert fet som faooon.

2010-03-17 @ 12:27:28
URL: http://jagheterhenrietta.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0