Arga barn

Idag har vi haft lite drill igen. Känns som att det var väldigt väldigt längesen vi hade det eftersom vi haft gästpedagog, två olika block, sminklära osv osv. Disciplinen låg inte på topp om jag säger som så. Det måste vi öva på igen.
Det blev ganska hårt idag som vi hade räknat med. Springa runt en massa. Sen skulle vi dansa och freaka ur och dra till oss så mycket uppmärksamhet från alla som möjligt. Alla dansade så fult dom kunde osv osv. Sen stoppade samuel oss efter ett tag och då sa han "nu gör ni allt som krävs för att få uppmärksamhet från varandra!" Då spårade det. Nån klädde av sig helt näck, och många av oss slängde av överdelen, andra skrek och andra dansade tyst. Haha. Det var sjukt roligt. Har faktiskt väntat på att det ska spåra lite på våra lektioner. Idag tog vi det liksom till en ny nivå.

Det finns ju en övning som heter "ja-övning". Den går ut på att någon får en impuls att säga något som ska göras varav alla andra svarar i kör "ja det gör vi". Tex : Jag säger "vi kryper på golvet!" Då svarar dom andra "ja, det gör vi!" Ja, ni fattar.
Förra året hade nån sagt "vi äter varandras fotludd" Och "vi tar självmord" Och "vi tar på varandra" Osv osv. Ni fattar. Riktigt där är vi inte ääään. Men på god väg. Heheh.

Sen fick vi tid till att öva dialogerna. Jag och Peter skulle gå runt och skrika och slåss med varandra och vara så arga vi bara kunde vara. Och köra hela dialogen väldigt argt. Det var ganska svårt. Men det gick ganska bra 70% av dialogen, sen tappade vi fokus.
Sen fick skulle vi gå till en lekplats och vara barn. Vi skulle leka runt på lekplatsen och vara 4/5-åringar. Först skulle vi inte köra dialogmeningarna utan bara leka. Typ "kom och se vad jaaaag gööör". Efter en stund skulle vi då köra dialogen på ett lekfullt sätt som om vi var 5-åringar. Det var så ruskigt jävla roligat att jag dör. Typ. Vi skrattade och lekte och jagade varandra. Sjukt kul!

Nu kom jag som vanligt i säng ALLTFÖR jävla sent. Mycket tråkigt. Men jag har haft en så trevlig och rolig kväll med Ebumle och Peter. Dom är så fina och bra pojkar. Trivs så bra att umgås med dom!

Bild på findudsen och Nickan. En väldigt bra bild om jag får säga. Är från när vi var på väg till berättarkvällen, Ebumle som kör och Peter sitter bak! Och ja, jag då där fram i lila sjal för er som inte fattar. Ehehehe.




Här är dom igen, slitna och grå!



Och här har vi de tre bästa pojkarna i burträsk.



Måste bara snabbt tillägga en rolig grej. Jag och Haffe (grön tröja) delar ju "krypin" / hall och toa, och han är den första som kallar mig rochelle. Det är då mitt andranamn för er som ej vet. Och så brukar han då kalla mig Rochan. Nästan varje morgon när jag varit på toa så hör jag honom från hans rum "roooochaaaaaan". Tänk er det i den tröttaste, ganska hes, och väääääääldigt utdragen röst. Sjukt kul! Love it! Hehe.


Nä helvete! Nu är det DAGS FÖR SÄNGEN! Ska ju upp och löpe imorn!
Och på tal om löpning. Skorna fungerade nog bra. Hade liiiiiiiite ont i benhinnorna, men väldigt överkomligt. Dock så var det snö i 2 backar, och en av dom springer man i två ggr. Så alltså 3 backar. Och där var det haaaaaaaaaalt. Så man förlorade en jävla massa tid på det, så att slå Ebumle i spåret är nog ett mål till nästa år. Om jag inte har sån tur att det kan tina lite!

NU ÄRE GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0