dåså

I fredags vare fest! Det var så sjukt kul av nån anledning. Kanske för att jag helt enkelt var med bra människor. Måste vara så! När vi kom hem så hade vi roliga samtalsämnen. Och sen gick jag och Petz till vårt lilla hus och gjorde en romantisk middag. Hehe.
I lördags var jag ganska bakis. Vad gjordes... repade dialog. Lyssna på musik. Chillade. Osv osv.
Har ju glömt berätta att dialogerna vi har hållt på med ett bra tag nu har fått lite förändring. Vi visade ju upp dom... förrförra veckan tror jag visst att det var. Som det har varit förut när vi haft monologer istället så har man fått kritik och olika uppgifter att jobba med på texten och sen visa upp en förbättring. Denna gång skulle istället några av oss bli varandras regissörer. Jag och Peter fick Frida. Hon gör ett sjukligt bra jobb. Riktigt duktig den tjejen alltså!
Jag längtar inte till att regissera. Det är inte min kopp te om man säger som så. Men, allt svårt är det som utveckar en mest brukar det sägas.
Hur som heeeeeeeeeeeelst. Idag sov jag till kvart i tolv, det var viking som ringde och väckte mig och undrade över ett lösen som jag desvärre icke kunde hjälpa honom med. Tur att han ringde annars hade jag sovit bort hela dagen. Kl 15 gick vi och repade med Frida i 2,5 timmar. Sen gick jag och pett och köpte lite gott. Sen gick jag och duschade. Sen ringde Petthaar mig helt oväntat. Riktigt kul att höra av den numera stockholmske pågen! Lite catching up där dårå och sen ringde Ebumle och frågade om jag ville se film med honom och Peter. Det blev american psycho. Vet ej riktigt vad jag tycker om den än... Den måste få landa i mig nån dag till innan jag kan uttala mig om den saken.

Nu ska jag fan borsta tänderna och sen sova minsann!

Imorn ska jag springa för första gången på.... 11 dagar. Nu måste mina benhinnor ha läkt! Och det blir att springa med mina 1500-kronors fula förhoppningsvis bästskor!
På onsdag ska jag försöka slå Ebumles rekord, alltså måste jag springa 2 km på minst 7.19. Det enda som suger är att det är så JÄVLA kallt ute på morgonen att lungorna kollapsar direkt man tar ett andetag.

Lite pics från i fredags sen äre godnaaaaaaatt!


<3<3<3


hahah LOOOVE IT!

time for - I think I'm sexy - pics
sexy beast!
<3
Kärlek på hög jävla nivå alltså! <3



Slutligen säger jag godnatt med en pastaslevsposebild!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0