Kulturigt

Idag har varit en ganska skön och slapp dag. Har mest repat dialogen och sånt. Det går väldigt bra. Jag tänkte att jag kanske ska försöka få det filmat när vi genrepar ikväll typ. Får se om möjlighet ges.
Innan idag när vi repade så kände jag att det började klia i hela fejset. Så när vi var klara så frågade jag Peter om han ätit nåt jag inte tålde. Det visade sig att han ätit gurka. Kul att jag är SÅ känslig.

Idag fyller Sofie år. Vi samlades alla 07.15 för att hinna sjunga för henne innan morgonlöpningen. Det var mysigt. Så vi har just haft lite fikastund. Och jag ska som vanligt låtsas som att jag tål ägg så trots att Soffsan köpt fika till mig skulle jag testa pajen som innehöll ägg. Aj i magen nu liksom. Kli i halsen innan liksom.

På tal om löpning så har jag fått blåsor under fötterna så jag kunde inte sprnga idag... :/ Bajs bajs bajs. Kan inte gå normalt. Tråkigt.

Nu sitter jag här på Ebumles rum. Han är och repar. Brudarna är där ute och flummar. Ska väl gå och hänga lite där dårå.

Jag är förresten sjukligt sugen på godis. Jag menar liksom, SJUKT sugen.

Ikväll är det kulturfika. Eller vad dom nu kallar det. Man få framföra en sång, eller nån teatergrej, eller visa upp sin konst eller så. Nästa gång det är ska vi nog repa in en sång/dans. Men ikväll blire nog konstarna som får visa vad dom har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0