Ma GAD

Sorry, igeeen. Jag är för lat helt enkelt. Så kan det gååå!

Update på läget då.... I veckan har vi berättarblock. Vi ska komma på en berättelse som varar i ca 10 min. Den behöver inte vara sann. Och på torsdag ska vi ha en berättarföreställning på nåt café. Hoppas det kommer folk! Man fick jobba två och två om man ville. Jag har ju redan gjort två egna berättelser här, så jag tänkte att det skulle vara kul att testa att vara 2. Så jag och Pettan jobbar ihop! Vi fick ihop en riktigt bra berättelse. Typ. Nä. Eller jo, bra men fasligt lam. Haha. Men vi båda två är lama så att inte ha en lam berättelse vore fel. Hehe.
Vi visade upp den för Per-Erik (vår berättarlärare) igår och fick väääldigt bra kritik. Två smågrejer bara: Jag skulle göra en paus innan jag berättar att vi öppnar en dörr, för att öka på spänningen och låta publiken tänka. Och Pettan skulle ta en mening långsammare för att öka på spänningen.
Beskrivning av miljö, och människor var jättebra sa han. Och han sa även att vi hade väldigt bra och naturliga berättarröster. NICE!

Idag är alltså... en ledig dag typ. Alla ska få en egen stund med Per-Erik, så ska han regissera vår berättelse lite. Jag och Pettan har inte tid förrän imorn. Så... idag ska vi lära oss våra texter. Men jag och Pettan kan redan vår text helt så vi kan chiiiiiiiiiiiillaaaaaaaa!

Nu sitter haffe här bredvid mig och klagar på att han inte har sin mobil *Skratt*. Han glömde den på bussen i söndags. KLANT!
Nu sitter han och tar fjortisbilder på sig själv. Han är rolig han!

Igår fick och gav/fick jag ryggmassage av/till Ebumle. Det var nice. Det var deff något som behövdes!

Jag har även köpt nya skor för 1500 spänn. Löparskor. Inte snygga någonstans men det behövdes även det. Om jag inte vill tappa förmågan att gå så är det bäst att ta hand om sina benhinnor medan man kan.

1a November (kanske 1a december) ska jag och Haffe sluta röka. Då ska jag återgå till mitt enbart feströkande. Det är på tok för kallt för att dumröka.


Sminkläran förran veckan var btw riktigt kul!




Fina flickpojkar! Hihihi.









Såhär står jag när jag sminkar.





Såhär snygg gjorde jag Emelie! Jag tog bort mig eftersom jag förstörde bilden med mitt mongofula nylle. Heheheheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0