Man ska va en glad skit. Eller hur?

Nu ska jag gnälla lite igen. Ni vet, sånt som jag gör bäst nu för tiden...

BLÅSOR!
AJ!
SOM FAN!
SMÄRTA!
I HELA MIG!
AJ AJ AJ AJ AJ!!!!!

Jag är så stört less på blåsjävlarna. Vet inte vad jag ska göra. Kunde inte åka till umeå i fredags och hänga med brudarna, inte till skeå igår och mysa och käka god mat och hänga med grabbarna, inte gå och träna i verkstaden idag. INGENTING. Det stör mig som satan. Det enda som gör mig lite glad är att jag igår och idag iaf kan lute lite på vänster fot och stå nästan helt med höger. Detta hjälper mig alltså att halta fram istället för att fucking krypa och få SMÄRTA i knäna.

Fucked uuuup. Nästa gång detta skall göras vill jag ha skor på mig. Punkt. Dock ska vi få nytt golv v 44, när vi har lov. Alltså om en vecka. Nice. Hoppas det hjälper!

Igår satt jag och Ebumle och högläste manus igår. Vi började med en klassiker; Måsen. Det är en pjäs man bör ha läst tydligen så vi läste den. Ganska bra faktiskt. Men jag ska inte välja någon ifrån den.
Jag kanske ska berätta varför vi ens läser manus, det är för att vi ska ju söka till scenskola i januari. Och vi måste ha valt en 1 av 6 pjäser som skolan har gett som förslag. Och vi ska ha skickat in vårt val och ansökan senast 15 november. Så det börjar bli lite stressigt. Man måste ju dels hitta en 2-3 minuters monolog/dialog som tilltalar en men även kunna disskutera hela pjäsen. Men det ska nog gå bra ska ni se.

Idag blir det läsning igen och förhoppningsvis lite mer träning in la verkstad.

Här ska ni få se mina blåsor. Bild är tagen igår, allt såg så mycket värre ut i fredags, när jag kröp!



Denna är då den som är värst eftersom det finns nån blåsa ÖVERALLT där man vill trampa. Men som ni ser så har den runt min stortå gått ner skitmycket. Det är det som gör att jag kan luta lite på stortån när jag tar mig framåt.



Och så denna. Blåsan längst ner mot lilltårna är den som sprack i slutet av konditionsträningen, och jag fortsatte springa ändå i typ 10 min efter det. Vi får verkligen lära oss vad "jobba i motståndet" (som Samuel alltid pratar om) kan innebära.


NU är jag färdig med att gnälla! Ska väl snart gå och käka lite frulle sen gå över till ettan och se om det är nåt liv där! Lahers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0