skådespelare goes frisörsalong

I torsdags färgade/blekte jag och Pettan vårt hår. Emelie skulle färga mitt och Lusth skulle färga Pettans. Men eftersom Emelie är världens soömntuta, jag slutar aldrig förvånas över hur mycket sömn den kvinnan har i sin kropp. Det är sjukt. Men hur som helst. Då ville Emanuel göra det istället. Jag gick med på det om Sofie kunde övervaka. Haha. Men han orkade bara göra två slingor sen fick Sofie ta över. Det var en kass blekning men det blev lite iaf! Hehe.





Sen i fredags åkte jag och Pettan den värsta taxituren någonsin. Taxichauffören var anitingen full eller bäng i skallen. Jävla sjukt. Han körde över på den mötande trafikens vägbana, för långt ut mot diket, blinkade väldigt långsamt, glömde byta fil när två filer skulle bli en, körde på tok för nära bilen framför, typ max en meter ifrån bilen när vi var uppe i hög hastighet. Det skrämmer mig att tänka på det! Hade den bilen bromsat in minsta lilla hade vi krockat för han hade aldrig ens hunnit reagera på att nåt hände. Det skulle inte ens en nykter jävel göra med det avståndet. Nä usch.
Äcklig jävla biltur är allt jag har att säga!



Nu har ni fått TVÅ inlägg på en och samma dag! WOW! Härligt jobbat Nickan!

Lunch om 40 min. Men först ska jag och haffe skratta åt mongon på youtube! Heheh.

LATER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0