väntaaan

Jag sitter och väntar på att ha personligt möte med Samuel. Nej, det är inget allvarligt. Vi har det en gång i veckan i utvecklingssyfte. Så han får säga vad som är bra/dåligt och vi får säga vad vi tycker är bra/dåligt. Skitbra tycker jag!

Ringde just Elin. Jag ska till Umeå i helgen! Och passande nog så ska dom ha tjejkvääääll! Yeeeey! Så då får jag även träffa Maddarna och Emma och Johanna! Så jävla kul! :)

I morse sprang jag på typ EXAKT samma jävla tid som sist. Alltså inget nytt rekord. Igen. Bajs. Nåja.

På uppvärmningen på drillen idag fick vi göra den omtalade cirkeln. Vi springer runt i en cirkel, och när Samuel klappar en gång med händerna ska vi byta håll, två ggr ska vi sätta och snabbt och resa oss lika snabbt och sen fortsätta springa, tre ggr ska vi hoppa upp högt och sen fortsätta springa, 4 ggr ska vi gå krabbgång tills han klappar av då ska vi fortsätta springa. Vi får alltså aldrig sakta ner eller börja gå. Det är jogging varvat med löpning hela tiden. Tro mig när jag säger att han inte snålar med sina klappar. SHIT vad han klappar! Efter ett tag böt vi ut hoppet mot att springa med armarna rakt ut åt sidorna, som vingar. DEN är jääääävligt jobbig. Är typ enbart vilja som krävs för att klara den. Sist vi gjorde den är "cirkellöpningen" så var jag svimfärdig. Idag var det knappt ens jobbigt. Jävligt nice! Konditionen är på väg åt rätt håll iaf!
Sen gjorde vi nå fler övningar som är gode mycket jobbigare. Man ska springa mot varandra och hoppa upp högt och klappa, springa förbi varandra, vända snabbt som satan sen göra samma sak om och om och om och om igen. Och högt tempo hela tiden med höga vackra hopp. JÄVLIG övning. Hatar den typ. Den är så sjukt jobbig.
Och sen även att man skulle få över varandra på motsatta sida. Rygg mot rygg först och sen bröst mot bröst. Såklart var jag med Peter och höll på att svimma. Han är så jävla stark. Men det är kul. Då får man jobba lite!

Sen fick vi öva på dialogerna igen. Jag ska bli så jävla utsatt igen. Våldtäktsförsök osv. Alltid hamnar jag där. Ebumle klagar på att han alltid ska vara ett svin, jag klagar på att jag jämt ska vara offret. Haha. Nä, jag gillar't!

Nu ska jag sluta skriva och hoppas att det snart är min tuuuuuuuur!


Såhär såg det förresten ut sist Peter skulle döda mig i en uppsättning. Nu ska han bara våldta mig istället! Tvinga sig på mig. Slita av mig kläderna liksom. Nickan goes visa pattar. Typ. Liksom. Alla spärrar släpps här! Magaad.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0