yeyeyey

Har äntligen städat mitt rum. Jag skojar nånstans inte när jag säger att det verkligen behöves!

Idag har varit ännu en slapp jävla dag. Vi "redovisade" vår berättelse för Per-Erik innan och det gick fantastiskt bra. Han tycker den är jättebra. Imorn äre framföring på schemat. Hoppas det ska gå braaa! Blir nog kewl! :)

Nu ska jag snart och gymma tänkte jag. Med Pettan, Joanna, och Emelie, om Emelie inte somnat förstås. Fattas bara! Och kanske nån mer. Vem vet. Man blir så jäääääääääävla rastlös när man inte gör nåt. Speciellt när man är så van vid att springa på morgonen, springa på förmiddagen, springa på eftermiddagen, plugga på kvälle, och sova 6 timmar. Blir lätt tråkigt när inget av det sker...
Ebumle slog mitt rekord i spåret i måndags. Den jäveln. Jag sprang ju på 7.57 och han sprang på 7.20. BAJS-Ebumle. Nu vilar jag ju benhinnorna denna veckan men på onsdag eller torsdag nästa vecka ska jag springa på 7 blankt och bli snabbast igen. Hahahaha. Jo men tjena, höga, orimliga mål. Säkert att jag klarar det. Nä, men jag ska iaf försöka. Ska ladda upp med massa astmaspray innan jag springer. Smart. Lär ju dö.

Dagen har tillbringats på följande sätt. Fixat manusen som vi ska välja bland till när vi ska söka till scenskola i Malmö. Legat och slappat. Lyssnat på musik med Ebummel. Och vad mer.... Städat. Och snart gymmet. Och sen ska jag nog på nån föreställning som heter Tystnad. Den är på ostens hus och handlar om ... kvinnovåld tror jag. Om jag inte fattat fel. Men det kan nog bli nice.

I helgen blir det nog PARTY! Längtar som en kossa redan nu. Om jag är på humör för fest när det väl gäller återstå att se.

Nu är det väl bäst att klä på sig lite gymmarkläder! Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0