arg? Naj

Idag gjorde jag min sorgliga monolog en sista gång. Nu fick jag ett nytt uppdrag, att göra en arg monolog. Jävla skit. Jag kan inte spela arg. Nåja. Man ska utmanas. Vi är ju här för att lära oss. Så till på tisdag ska jajg ha en arg monolog inlärd. Och till på måndag ska jag läsa oidipus. Och till på onsdag ska jag ha skrivit en påhittad berättelse om en lyxkryssning, berättelsen ska vara på 10 min. Och så ska jag varje dag i 30 min öva på att läsa en text och säga den med min egen röst och verkligen mena det. Och så ska jag betrakta någon väldigt intensivt. Det är mycket grejer nu. Lite jobbigt. Men men.

Imorn ska vi såklart löpa först, men sen ska vi få lyssna på en politisk debatt. Kul! Sen slutar vi 11.30! Då ska hela gänget in till skeå och shoppa alkohol och jag ska köpa nå festkläder eftersom jag bara har typ träningskläder här. Ej ok att gå ut i det. Sen när vi kommer tillbaka ska vi först gömma alkoholen i skogen eftersom det inte får vistas på skolområdet, sen ska vi göra oss klara sen äre feeeeeeeest!

I helgen blir min första helg på skolan. Myyyyspyyyys!

Om nån har något tips på någon arg dikt/text/monolog ANYTHING! Så säg gärna till! Alla tips mottages glatt!

sov gott era fnuttegull! Tossit!

Kommentarer
Postat av: Cheyenne Trejling

Heej nicci du verkar klara dig bra där! :D Hoppas du blir en kung på det här att slå varandra och läsa och skriva för du e ju bra på sånt eller hur? fattar knappt hellaer vad jag skriver? hahah men ha det så skoj nu va?

2010-09-11 @ 07:58:38
URL: http://cheyennetrejling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0