Daaaaaaah

I morse skulle jag ta det lugnt i spåret. Det gick inge bra. Jag tycker det är så kul att ta ut mig så mycket jag bara kan eftersom jag märker att jag bara blir bättre och bättre! Det är niiiiice. I like! Dock har det bidragit till ännu mer andningssvårigheter. Tur att jag har astmaspraaaay. Får ta ca 4 doser om dagen. Annars kan det gå illa. Om det inte blivit bättre med lungorna efter helgen får jag ringa vårdcentralen. Men jag ger det till måndag iaf. Man måste ju vara lite tålig, va!

Idag fick vi ett uppdrag var. Vi fick en klasskompis vi ska iakta och betrakta så noga vi bara kan. Vi ska i princip kunna ALLT om/vad/hur denna person gör osv. Jag kan ju tyvärr inte säga vem jag har ifall att någon av klasskompisarna läser min blogg. Men det blir nog kul!
Sen fick vi uppdrag att bygga en koja tillsammans! Det gick braaa. Det var rolit!

Jag känner massa intriger är på väg att uppstå. Inte på vänskapsfronten. Men kärleksfronten... Hehe. Spännandeee! Tur man slipper det! Höhöh.

Idag sa Samuel att det kan vara både negativt och positivt att vara tillsammans med en skådespelare. Antar att det negativa är om man inte har en förstående partner. Tur att jag inte är i den sitsen heller. Moaha. Man har väl allt bra tur va!

I helgen ska vi nog feeeeeeztaaa. Fan vad kul. Det blir nog nice!

Btw, jag älskar att frulle, lunch, och eftermiddagsfika blir serverat varje vardag! Hur awesome är inte det liksom? Slippa laga mat! Och tre kvällar i veckan är det även kvällsfika! Fett med nice! Gott gott gott!

Nu:

Bilder och film från dagens kojbygge!




Resultat :






Kommentarer
Postat av: Zaki

ni är så lama.

2010-09-09 @ 01:27:33
Postat av: Charleene

Hahah Pettra var ju kungen med kniven! :D hon verkar vara en skön tjej, kul som fan att det verkar vara riktigt bra folk därborta! men ja SAAAKNAR dej Nickan!! :( har ju fan inte träffat dej sen du flyttade va??.. btw, neews! jag har sagt upp läggan och blir sambo på riktikgt!! :D PÖSS

2010-09-22 @ 09:04:53
URL: http://charleenes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0