Dialoger hit och dit

Jag glömde blogga igår. Vi har nu haft Affe (gästpedagogen) två dagar i rad. Han är SUPERHÄRLIG. Jättemysig snubbe. Och vi har riktigt roligt med honom. Kul med lite omväxling liksom.

Idag fick vi då en läxa att skriva en dialog mellan två människor som ses för första gången och som i slutet av dialogen börjar bråka och en av dom lämnar platsen. Jag var tom på idéer först men sen fick jag en och körde på den. Den blev töntig. Och lam. Men det blir nog bra ändå. Jag fick in massa internskämt som vi har i klassen så den lär nog gå hem ändå. Hehe.

Sen tog jag en paus och såg IDOL med klassen. Man måste pausa annars kollapsar hjärnan. Sen såg vi tusenbröder som vanligt. Haffe har missat ett par avsnitt och vägrar se ikapp så nu är det bara jag , Pettan, Manjuel och Petår kvar som ser. Efter den satte jag och Peter igång med att välja ut vilken pjäs vi ska ta vår dialog från. För er som inte minns eller inte brukar läsa så fick vi en läxa förra veckan att framföra en dialog på 10-15 min två och två. Jag är då med Peter. Pjäsen vi valde är från Sarah Kane, och jag är nöjd.

I helgen blire NICE!

Och så vill jag bara passa på att ge Pettan en blötpuss för att hon är så söt!



OCH. Mina kära. OCH så ska Emelie, min fina woman som fyller 21 jordsnurr få en FET JÄVLA CYBERKYSS. Puss min fina vän! <3

Nu tänkte jag somna i tid för en gångs skull.... så attee.... GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: petra

DU kan va söt;) och du kan få en puss!

2010-09-22 @ 06:36:48
URL: http://http.pivii.devote.se//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0