Feztligt

Såhär ser förresten blommorna jag fick av  Zak ut:



Igår var tanken att jag, Emelie, Pettan, Joanna och Lusth skulle in till skeå och äta middag och sen åka hem med bussen kl 19. Detta skedde icke. Vi söp till ordentligt. Inte så smart alls med tanke på hur mycket vi har att göra. Men men. Det var iaf kul som fan. Vi glömde dock betala maten... Det var så skumt. Vi var ju på det stället från 17 till 02 (inte jag, jag for tidigare) och dom glömde bort och vi glömde bort. Pinsamt men känns bra såhär i efterhand eftersom jag garanterat slösade runt 600 spänn på alkohol. Maten var iaf FAB. Dit ska vi igen!

Det fanns två trubadurer som sjöng och spelade. Jag fick gå upp och köra en låt. Det var roligt. Sen kl 00 bestämde jag mig för att jag ville fara hem. Så jag tog bussen, somnade och åkte för långt så jag fick be busschauffören stanna mitt i ingenstans, typ*. Sen gå tillbaka, gick vilse lite, ringde Haffe för atti jag var rädd i mörkret osv osv. Hehe.
Brudarna stannade ju kvar och gick på efterfest med trubadurerna. Sen tog dom bussen hem i morse. Dom var sjukt slitna, nöjd tjej här som åkte hem. Fick ju iaf typ 4 timmars sömn till skillnad från deras 2. Höhöhöh.

Vi gjorde ju såklart en film som ni ska få ta del av!






<3


Nu ska jag plugga lite mer och sen ska vi se lite tusenbröder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0