Framförande

"riktigt bra"
"har aldrig någonsin sett något liknande"
"intressant och roligt"

Ungefär dom kommentarerna fick vi om dagens framförande från Samuel. Det var kul att höra! Vi hade då 5 pers som hade arga dikter/monologer (jag en av dom), sen hade vi 4 pers som hade någon barnsaga typ, och 5 pers som hade nån shakespeare. Fatta hur svårt det var att få ihop alla dom olika grejorna till en sammanhängande pjäs... Men men. Vi lyckades ju uppenbarligen!
Jag kunde dock inte vara med hela föreställningen på grund av mig rygg. Alla andra satt kvar på scen, jag fick gå av eftersom jag inte kan sitta still i en hel jävla timme. Iaf inte om jag vill kunna gå sen...
Hur som heeeeelst. Det gick bra.

Min personliga kritik var att jag skulle försöka hålla min arga feeling genom hela monologen eftersom jag tappade den lite av och till. Och även så fick jag för första gången höra att jag pratade liiiite för fort. Jag som hela tiden fått beröm för mitt lugn på scen. Hehe. Nåja. Men det är faktiskt svårare att vara lugn när man ska spela arg. Så, det blir en utmaning att klara till på torsdag då vi ska visa upp som vanligt igen; en och en.

Ikväll har jag fått fotmassage av Sofie. Jag säger då bara en jävla sak. Jag har aldrig någonsin tyckt att fotmassage var så fantastiskt som ikväll. Hon var HELT JÄVLA AMAZING!!! Fantastiskt! Det var så jävla skönt! Sen har vi även fått reda på att manjuel har gått en massagekurs i 3 veckor... heheheh. Det ska utnyttjas! Man är ju så mör i hela kroppen jämt så massage tackas ALDRIG nej till.
Dock så har jag känt mig trasig idag, inte mör, utan trasig. Jag har haft ont i benhinnorna och foten och ryggen. Jävla piss alltså. JÄVLA PISS. Det hindrar så mycket när man har ont. Man kan ju inte prestera lika bra...!

Ikväll så lökade Haffe, Pettan och Manjuel ut. Vi skulle se tusenbröder men dom ville hellre göra läxa. Jävla lökar. Bara jag och Peter som var sugna men vi kan ju inte se ett helt avsnitt utan dom så det blev inte. Jävla lökjävlar.

Imorn ska vi framföra vår berättelse på 10 min. Jag tror jag kan min. Eller....? Äh. Det löser sig. Hehhe. Man har ju skrivit den själv så det är ju bara att improvisera om något går fel! Så länge man har en början och ett slut klart i skallen så! :)

Lite pics från daagen kan väl vara trevligt!

Sminkad Haffe och Manjuel!



Sminkad Petår!




Snigga!




Fierce!




Joanna (som försvinner lite pga vitsminkat nylle, hehe) och Nickan




Svartklädda sminkbrydar!



Och så en liten mysig rolig bild. Sofie och Manjuel myser och Peter går runt halvnaken!


Nä, nu ska jag .... ringa Zak tror jag! Sen berättelsen! Min hjärna måste ha tränat på min monolog i sömnen inatt. Det är ganska coolt. Jag kunde den inte utantill igårkväll när jag körde den innan jag  skulle sova och i morse satt den som en SMÄCK. Nu sitter den där! Tacka Gud eller nåt att jag fått så bra minne till monologtexter! Nåt bra ska man väl ändå få ha liksom!


Btw, inatt sov jag bara 5 timmar...! Så ikväll ska jag försöka göra en tidig kväll!
Nattiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0