Helgen!

Helgen som varit har varit fiiiiin och braaaaaa.

Vi var ju som sagt på utflykt med klassen. Det var väldigt kul!

På fredagen for jag ju hem. DÅ blev det rep och sen for vi förbi hos Emmy som fyllde år och var där och fikade länge. Efter det körde Elin mig och Zaki hem. Och så stannade hon en sväng så vi kunde ha lite tjejprat som på de gamla goda dagarna. Det var en fin kväll!

På lördagen var det DAGS! Vi vaknade i tid för att fara och rigga och sounchchecka. Allting tog så lång tid att det slutade med att vi hade 45 min på oss att bli klara att fara på bröllop. Men allting slutade gott.

Bröllopet var helt amazing. De var så himla himla fina! Allting var fint! Jag och Zak hade skrivit en låt till dom. Det var också fint, trots att jag var sjukligt nervös av någon ful anledning. Vilket bidrog till att jag sjöng fel flera ggr, och kom in i fel tonart när vi hade en tonarstbyte osv osv. Men dom blev ändå väldigt glada. Det är ju trots allt tanken som räknas!
Ja, vad mer kan sägas? Det var vackert.
Sen när brudparet farit till hotellet började jag, Yammi och svärfar deep talka. Det var väldigt skönt. Vi lärde som känna varandra på ett helt nytt plan. Jag fick höra så mycket fint. Och jag älskar dom. Dom  är helt fantastiska dessa Lindhammars/Carlssons. Kl tre skulle alla fara men vi ville fortsätta prata så vi fortsatte festen hos oss. Det var då jag, Yammi, Zak, svärfar och faster Lena. Det var RIKTIGT skönt att vi gjorde det. Till halv sex höll vi på. Dom är bäst! <3 Jag känner mig så lyckligt lottad som fått en så fin svärfamilj/släkt!

Idag var jag bakis. Blöörk. Och sa hejdå tll Zak som jag inte kommer träffa på nästan 2 veckor denna gången. Annars har det bara varit knappt 5 dagar. Nu är det mer än dubbelt eftersom jag inte ska hem i helgen... Det var lite sorgligare än vanligt. Men det blir lättare och lättare att säga hejdå. Det är ju alltid något!


Nu ska ni få lite piiiiics från helgen!





















Jo förresten, jag fick höra något JÄTTEGULLIGT! Lucas, Leon och Millans son, tycker om miiig. haha. När jag sjöng låten som vi skrivit till dom så hade han sagt såhär "asså, den där tjejen som sjunger. Hon är helt underbar" Hur söööt får man ens vaaaara? Och han har tydligen sagt bdet fler gånger hemma också. Typ :"nicole är ju helt fantastisk"  Osv. GULLET! Jag blev glaaaad! När man var liten minns jag också att jag var "kär" i nån mycket äldre. Så kul att jag fåt vara hans "kärlek" Hihihi.


Nu ska jag ringa och säga natti till Zaki sen sova! Trots att vi har sovmorgon imorn till 09.50 så ska jag och nå fler brudar upp och springa kl 8.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: yamina

vi är så himla glada att vi har dig kära nicci! P.S. har du märkt att pappa stoppade 300 kronor i din jackficka? hihihi

2010-09-07 @ 10:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0