Hemma i pittan

Idag på lektionen skulle vi stå framför spegeln och göra den fulaste grimasen, fulaste kroppshållningen, och fulaste ljudet vi kunde. Jag jublade av lycka. Då sa Emelie "fan, Nickan är ju på hemmaplan" hahah. Jag älskar ju att fula mig framför en spegel och bara vara allmänt ful. :D
Efter att vi hade stått i typ 15 min kanske så skulle vi på disco för fula. DET var helt sinnesjukt kul! Jag hamnade verkligen i "tillståndet" för första gången sen jag började på skolan. ingenting annat fanns. Jag var ful och där, och verkligen bara där. Det var nice. Man hamnade typ i trans. Coolt. Hehe.

Justja, vi brukar ju få i läxa att lära oss nån monolog. Nu är det en ny uppgift, DIALOG. Ska bli så sjukt kul! Jag är med Peter. Så vi ska försöka hitta något under helgen och komma överens när jag är tillbaka i burran.

Nu ska jag gå och äta med Zaki och Hugo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0