Intima brudar

Idag, på repet kl 16.30 fick vi (jag och Joanna dårå) en uppgift av Matilda (en av regissörerna). Vi skulle gå in i ett rum och ta på varandra i 5-10 min. Inte liksom taffsa snuskigt, utan intimt och kärleksfullt, eftersom våra karaktärer som vi ska spela är ett kärlekspar. Så för att komma in i rollen skulle vi göra det.
Det var väl... ganska genant till att börja med, men sen blev det fint. Det var så väldigt väldigt fint! Sen fick vi dansa som hela vår del av pjäsen var. Liksom en linje, arg - glad- skratt - kärlek - arg - besviken, jaddi jaddi. DET var så sjukt vackert om jag får säga själv. Blev typ kär! <3

Det har varit SJUKT kul att repa idag. Och Matilda är GRYM på att regissera. Är svinigt nöjd. Hoppas det går bättre imorn, och ännu bättre på onsdag och BÄST på torsdag! :)

Nu ska jag nog gå och bajsa tror jag visst.

Sov gott! Pöss!




Pettan och Joanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0