It starts today!

Först och främst måste jag be om en liten stund till att SKRYTA SÖNDER om min hjärna. Den är fan HELT jävla AMAZING!!!!!!!!!! Jag dör typ. Gillar det som fan. Från att ha PANIK/ÅNGEST/DÖDSLÄNGTAN (okej krydd på sista) i torsdags och fredags och lördags, till att känna "detta kan nog gå vägen", känner jag nu "Sweeet. jag kan allt!"

Min förmåga att lära mig text alltså... Jag är fan imponerad. Jag trodde på riktigt inte att det skulle gå att få in allt. Jag är så sjukt nöjd över mig själv. Nu sitter allt. Hoppas jag inte gör premiär på att få en black out nu då bara. Har än så länge inte fått det. *PEPPAR PEPPAR!!!!*

Så, om 30 min är det dags för mig och Joanna att gå och repa med våra regissörer. NICE!

Hmm.... jag tror fan jag ska ta en bild på allt jag ska ha lärt mig på 1,5 dagar. Eller ja, egentligen 3, men eftersom jag var så jävla korkad att jag festade till ordentligt i fredags så försvann ju hela fredagen till fyllan och halva lördagen till bakfyllan. Men, det är mitt eget fel! Jag klarade det ju. Det är ju det som är huvudsaken!

Nåja, det som är rosamarkerat är då mina repliker!










Sådärja. Det var det! 1,5 dagar. Vad sägs om den va? Och allt är inlärt helt jävla ordagrant. Det finns inte ett enda borttaget/tillagt ord, jag har med andra ord inte gjort om texten till mina egna ord. Man måste ju lära sig att följa ett manus helt och hållet!

Komplimanger för min otomordentliga hjärna modtages gladeligen.

Nu ska jag köra igenom manuset en sista gång innan det är dags att repa med regissörerna som sagt! Nu ska det hånglas för fulla muggar!

LATER SKATER!


Kommentarer
Postat av: Alex

DU ÄR KUNG NICCAN!

2010-09-27 @ 10:20:52
Postat av: Jenny

Shit vad imponerande! Så himla bra gjort! Det är ju jättesvårt att lära sig texter och få dem att fastna. Man blir ju dessutom sugen att se föreställningen. Blir det ingen "offentlig visning"?

2010-09-27 @ 13:57:18
Postat av: Nickan

Tack Alex! Jag kan inte annat göra än att hålla med :P



Jenny: Mjo... Det kanske blir en offentlig visning. Det är dock inte helt klart än... Jag återkommer! :)

2010-09-27 @ 14:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0