Lång dag

Idag  fick vi en ny uppgift. Vi hade ju i läxa till imorn att ha lärt oss en monolog på 2-5 min. Idag fick vi i uppgift att sätta ihop dom monologerna till en enda pjäs. Det ska vara klart imron. Tur att vi kan sammarbeta någorlunda bra... Det var dock på väg att brista ibland. Men men. Sånt får man ta. Och sen när jag skulle gå och öva lite själv på min monolog så fastnade jag såklart i grannhuset (myran 1, jag bor i 2an) med Peter, manjuell, haffe och Carolin. Trevligt värre!

Det värsta med uppgifter som vi får som ska vara klara så snart är ju att skoldagarna blir oändliga. Vi slutade liksom 22.30 idag. Eller ja, vissa av oss. Somliga fortsatte. Dom som behövde öva ihop.

Imorn ska vi upp och springa som vanligt sen har vi hela förmiddagen på oss att förbereda oss. Det är jävligt nice. Det är ju därför vi inte behövde stanna uppe hela natten. SKööönt. Men ändå är klockan nu 00.45. Kul. Jag är så kass. SÄMST.

En sak som jag tycker är suuuuupermysigt med min klass är att vi kommer varandra så nära så snabbt. Vi umgås så tätt inpå varandra så ofta att för mig har ingen av dom ett kön typ. Alla är bara min.... familj typ. Jag älskar det! Är man lite kramsugen eller ledsen så tittar man bara åt ett håll och ber om en kram så får man en fin och varm kram. Eller när man sitter framför TV:n så kan man hålla på att pilla i varandras hår o sånt, ligga i varandras knä osv osv osv. Det finns alltid NÅGON liksom! I like it alot! Mikket mysigt!

Haha, jag är ju så rädd så när jag är ensam 2a kvar i 1an så måste jag alltid be någon av 1orna kolla på mig när jag går hem till 2an i mörkret. Bara så dom ser att jag klarade mig utan att bli överfallen. Det är typ... 5-10 meter. Hahaha. Peter var snäll och gjorde det ikväll.

Nä, nu ska jag borsta tänderna, ringa Zak och sen lyssna på min monolog (som jag spelat in på telefon) tills jag somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0