privat

Idag har jag inte varit privat alls typ. Och med icke privat menas att man går in i en roll och inte är sig själv liksom. Så jag gick in i en roll innan när jag började öva på mina monologer idag, men har inte lyckats ta mig ur den. Så är det ganska ofta. Det är inte så kul. Den enda gången jag lämnar "skådiskroppen" är när jag åker hem till Piteå eller när jag går och lägger mig på kvällarna, och då lyckas jag inte helt ändå.
Allt som jag gör här här är liksom... inte jag. Det låter tokigt att säga det men så är det verkligen. Jag tycker det är obehagligt och stressande. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det. OM det ens går att lösa helt.
Only time will tell...
Men jag måste vänja mig. Det kommer nog alltid vara lite såhär.

Nu ska jag läsa på lite mer av pjäsen och låta hjärna arbeta under min sömn och hoppas på det bästa till imorn när jag och Joanna ska öva på vår dialog! Kan ju vara lite skönt om jag kan LITE av det iaf.






Prestationsångesten är på topp just nu.
*Hej_:Ångest_hej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0