Skeå!

Igår åkte jag, petto och Joanna in till skeå för att shoppa lite sen var tanken att Emelie skulle joina och att vi skulle gå och äta och sen åka hem med bussen 21.
Det blev som så istället att haffe kom och mötte upp oss och vi gick och åt på ett jävligt kasst ställe. Maten var väl okej, men service sög. Lite mat. Och när jag och petto fick vårt kött och så sa hon "potatisgrattängen kommer snart". Det tog typ 4 min innan den kom. Orka servera halva maten om inte allt är klart ens??? Dessutom var det svinjävladyrt!
Nåja. Efter det gick vi och tog en öl/vin/alkolärre på ... ja. Vad det då hette. Satt där ett tag och när klockan blev typ 20.50 ringde Lusth och påminde oss om att vi måste hinna med bussen eftersom vi hade hennes vin. Vi ville inte alls hem. Så vi kom på den läckra idén att kolla om nån på bussen skulle till burtrsäk och om denne ville ta vinet åt oss.

Eftersom jag vågar göra bort mig så blev det jag som fick uppdraget att fråga. En liten kille på typ 16 bast skulle till burran. Så jag frågade honom och han vågade väl inte säga annat än ja. Haha söt. Nåja. Hon fick sitt vin iaf och vi kunde stanna och gå runt på massa kassa ställen. Inget ställe hade ett dansgolv! Sjukt. Nåja. Vi planerar på att fara till umeå och festa nästa gång. Dock inte helgen som kommer för då fan ska jag hem! Saknar min zakibästis! Men helgen därefter!

Just ja, jagf och Pettan har fixat en hel outfit som är exakt likadan! hahaha. Linne, löpartights, badmössa. Här kommer bild på oss:



Haha I LOVE IT!



SNYGGA JÄVLA BRUDAR



lejd-jag och Haff!



SNikkt




Två passade på att däcka på bussen hem...



Två passade på att fortsätta festen och poppa musik i lurarna!



Och vi får icke glömma ballongerna jag fick av två skumma gubbar/män. Hahah.

Nu ska jag nog gå och käka frulleeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0