Skypelivet

Idag fick vi lära oss att slåss med käppar. Det var jävligt läskigt men ack så roligt! Slag mot huvud, axlar och fötter. Så skulle man parera och hoppa. Det var riktigt jävla läskigt. Linnea skadade sin fot men annars klarade alla sig ganska oskadda.
Sen fick vi vara ledsna och kärleksfulla igen. Det var fint. Svettigt men fint. Det är helt sjukt vilka lökar vi är hela jävla tiden. Det känns aldrig lönt att duscha för 30 min senare är man ännu svettigare än innan duschen. Ganska skönt att alla svettas så man inte känner sig som löken själv. Dock så har jag nog onormala svettnigar på ryggen. Ej okej. Joanna svettas på fötterna. Haha. PÅ. Alltså, ovanpå. Skumt ställe! Och Emelie på triceps. Haha. Märkligt!

Sen gick jag, Pettan, Soffsan och Manjuelle och badade och gymmade. Vi gymade dock inte så länge, men vi körde lite bänkpress. Hehe. Sen badade vi. Det var nice! Sen grillade vi i berättarstugan. Och sen var det idol.

Jag hade försökt ringa Zak i en timme utan tur. Då blev jag till slut tokig och försökte komma på hur jag skulle få tag på honom eftersom Hugo inte är hemma. Till slut kom skype upp i skallen. Jag hade inte skype installerat så jag, dator-o-jävla-kunnig som jag är, installerade det! Och det gick bra! Och han svarade! Wohooo! Så nu sitter han i sitt rum och jag i mitt och vi pratar över skype. Coooooolt. Dessutom fick jag hem webcamrean jag beställt så den har Zaki nu. Så jag får dessutom se honom! Hihihih. Fiiiinbanan. Nu kommer jag ju aldrig vilja gå och lägga mig!

Nåja.

Jag har så sjukt ont i ryggen! .... Jävligt drygt. Vissa ställningar gör skitont att sitta/stå i. Och ikväll har det gått ut till höfterna... Inte bra... och benhinnorna på vänster ben mår inge bra heller. Nu måste jag lugna ner mig känner jag... Jag sprang lite väl fort i morse med tanke på att jag är sjuk och inte alls är på bättringsväg, snarare tvärtom! Så jag har lovat Pettan och Fridan att ta det lugnt tills jag blir friskare.

Äh, nu ska jag fortsätta titta på Zak. Jag ska luta mig tillbaka och slå på helskärm och bara titta på min snygga fästman! Det ni!



Här har vi honom, ca 13 mil ifrån mig men ändå ack så nära!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0