Sov-Nickan!

Jag har ju glömt berätta om något SJUKT jobbigt som hänt mig nu två nätter i rad!!
Ni alla vet väl säkert att jag är lite tokig när jag sover. Vaknar av att gråta, eller pratar i sömnen osv osv osv. Men nu två nätter i rad har jag vaknat av att jag SITTER upp i sängen! Det är SKITjobbigt. För i min dröm så blir jag som irriterad att jag måste sitta och inte får sova ordentligt, men det är ju först när jag vaknar som jag kan lägga mig ner. Det är sjukt skumt. Och det händer flera gånger om natten. Jättemärkligt.

Nåja. Hoppas jag får sova en hel natt inatt då utan att vakna av sittposition. Dessutom behöver jag få min sömn eftersom jag vägrar sitta på bänken och inte vara med under dagen. Som sagt, jag är med tills jag stupar.

Godnatt!

PS. Glöm inte kolla på vår lilla film i blogginlägget nedan! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0