The road

Nu har vi fått manuset för uppsättningen. Den kommer äga rum på torsdag nästa vecka. Vi har alltså mindre än en vecka på oss att lära in hela The road. DEN ÄR LÅNG. Jag fick MASSA text. Jag vill typ dö lite av prestationsångest när jag tänker på det men jag ska försöka att ENBART tycka det är kul och lärorikt.
Det ÄR ju kul. Men det är svårt också. Så mycket text som ska läras in under helgen. Och vi som tänkt festa på lördag. He blir ju it!
Jag ska vara lesbisk btw. Ska få kyssa snygga Joanna. Det blir nice. Hehehe.

Nu har jag precis strippat i camen för Zak. Hehe. Spännande. Hahah.

Nu måste jag nog sova dock. Ska ju upp och springa om typ 6 timmar. Blörk. Och jag kan inte ens trösta mig med att det snart är helg eftersom vi inte ens är lediga i helgen. Och nästa helg kommer jag inte ens kunna åka hem eftersom då måste jag vara kvar och öva in min och Peters dialog som vi nu måste skjuta på. Från att ha en sak på 2,5 veckor har vi nu en FET sak på mindre än en vecka, och en mindre men ändå fet sak på typ... 4 dagar.

Jag ska inte låta så bitter. Jag har ju väldigt kul också. Detta är ju det jag vill göra liksom! SJUKT roligt att få agera lite! :D

Om vi får ihop en nog stor publik till vår uppsättning så ska vi ha en för allmänheten (familj och vänner) också! Så... om ni är intresserade av att komma och titta nästa vecka, mest troligt på fredagen, så hör av er! Så kan jag skryta om hur många jag har som älskar mig och stöttar mig. Hehe.

Nu ska jag som sagt sova.



Natti


PS.
Jag kommer nog inte ha så mycket tid att uppdatera nu. Så bli inte ledsna... Men vi kommer ha FULLT upp, lite sömn mycket jobb!
MEN, jag återkommer när tiden finns! NÅGON gång måste vi ju få en paus liksom!
DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0