Tusenbröder

Jag, Pettan, Peter, Manjuell och Haffe har börjat se en serie ihop. Den heter tusenbröder. Riktigt bra och rolig och deppig och allt på samma gång. Me like! Mysigt att ha nån kvällssyssling på kvällarna tillsammans när man behöver pausa från läxor.

På tal om paus så har jag fan pausat mer än övat idag. Jävla skit. Måste även läsa jävla oidipus. Kula! Men för att återgå till mitt pausliv. Jag övar på min monolog i ca 2-5 min sen pausar jag i ca 2 timmar. Jävla kass jag är. Men sån är jag. Skjuta upp saker in i det sista. Huvudsaken är ju dock bara att jag lär mig den helt enkelt. Det borde inte bli så svårt. Jag kan den... typ. Alltid något!

Imorn ska några av brudarna och springa kl 8.30. Vi är ju egentligen lediga från morgonträning på måndagar och jag känner mig inte rååååsugen på att fara och springa... Men vi får väl se hur jag känner imorn. Det är ju ändå drill på eftermiddagen så det är ju inte det att jag inte får röra på mig om jag inte springer. Det som är positivt med att springa på morgonen är ju just att man blir så pigg och fräsch. Men som sagt. Vi får se!

Helgen har för övrigt varit väldigt trevlig att spendera här i burran med klasskompisarna! Det blir fler gånger. Men i helgen ska jag hem! Helgen därefter stannar jag nog en helg iaf. Sen får vi se om jag pallar två helger i rad. Zak saknar juue.

Lite irritation ligger ju i luften för mig på grund av saker som sker där hemma men det må vara. Saknar dock min mama och syskonen också. Så dom ska jag försöka träffa i helgen! Mamma, om du läser, så kan du kanske bjuda på middag i helgen?

Nä, nu ska jag borsta tänderna, läsa oidipus, ringa Zak sen sova!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag älskar tusenbröder! ser om och om igen! Bra skådisar och grym regi+manus! :)

- gillar dock serien bättre än filmerna, tillagda scener där ju :)

2011-07-03 @ 02:52:21
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0