Första skoldagen!

Igår kom jag tillbaka till burran! Det kändes väldigt dubbelt. Jag tycker det är så jobbigt att flytta och börja känna sig "trygg" på något annat ställe med det har ändå gått väldigt bra. Mycket tack vare att Pettan, Haffe och Emanuel är här också!

Idag gick vi alla fyra till gymmet. Jag och pettan motionerade. Jag cyklade 2,3 mil!! Känns grymt bra! Har varit alltför slapp under sommaren så det var grymt skönt att få svettas lite (läs mycket).

Snart ska vi samlas i kapellet, så då får man se allt nytt folk som ska gå här i år. Spännande!

Jag ska försöka börja blogga lite igen så att alla som vill kan följa mina fullt intressanta dagar här i burran. Händer saker hela tiden!! :D

Eftersom jag inte uppdaterat alls i sommar tänkte jag bara dra lite höjdpunkter!

Första var nog när jag for tillbaka till burran för att se duktiga klasskompisar spela upp tribadernas natt.




Jag och Zak firade 3 år!



Mina sytrar kom och bodde hos mig och Zak i en vecka!





Spontanåkte ner och hälsade på pända och lekte både modell och fotograf!






Ja. Det har väl hänt massor mer men det här var en liten del.

Nu har Spättan kommit och vi ska nu gå till kapellet och antagligen höra rektorns välkommen-tal!

VI SES! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0