WIHA!

Idag har vi en ny övning på g. Eller ja två. En som är igång as we speak. Men den kan jag ej tala om desvärre. Den andra är att vi kl 13 idag ska samlas med badkläder på och gå och "bada" i sjön som är typ 14 grader. Lovely! Det ska bli någon andningsövning coh huvudet ska under vattnet.

I morse så körde jag och Emanuel morgonträning som då är löpning i skogen. Vi hade bestämt oss för att köra hårt och tro mig när jag säger att vi gjorde det som fan. Lite för hårt, stackars nya ettor. Heh. Men på fredag håller vi i morgonträningen igen och då ska vi köra hårt igen, dock kanske lite lugnare. Men inte mycket. Höhöh. De ska härdas!

Vad mer... Inget tror jag. Jo, jag och Pettan fick köra en "det händer nu" - övning. Tur att just hon och jag har slgits/battlat ett par gånger förrut och vi båda är med på att köra all out. Vårt scenario var att Pettan hade varit otrogen mot mig och när han då säger "det händer nu" och klappar en gång så ska vi vara mitt uppe i ett slaggsmål. Så det blev en del örfilar och armbågar i ögon och knytnävar i halsen. Heh. Man känner iget när man väl är mitt i det men efteråt... AJ.

Nu ska jag nog lägga mig o sängen och chilledilla liten smula innan det är dags för lunch och sen att dö av frossa.

Här är jag och min battle-vän! hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0