Shallalaaa!

Hej på er! Längeesedan!

Ser i mitt förra inlägg att jag skrev att jag lyckats SUPA bort två jobb. FELSKRIVNING. Det jag mendade att skriva var suMpa bort två jobb. Har alltså ej missat jobb pga att jag supit. Hah.

Sommarlovet hittills har väl varit... händelselöst i princip. Händer inte så jättemycket! Har iaf hunnit hänga emd saknade vänner, ätit hos Zaks föräldrar, umgåtts med familjen...
Sen har jag även hunnit träffa fin-pettan! Hä kändes bra! Och har även pratat några ggr med Emanuel och lite med Joz i telefon. Så jag hinner uppdateras om deras liv :D

I lördags var jag på western farm i Boden med Challe och Elin. Det var kul! :D Här är en vimmelbild på oss!



Nu kommer mama snart och hämtar mig så hinner icket skriva mer!
Tråkigt med vädret. Man blir inte så pepp på att springa när det regnar. Men men. Får väl se om jag drar en kort runda senare ändå!

Äh, ska försöka ta tag i bloggandet igen! Har inte så mkt annat att göra egentligen ändå! ;)

Kommentarer
Postat av: :)

Fortfarande lika vacker, princess;)

2011-10-17 @ 23:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0